مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان تهران خبر داد:

رفع تصرف سه میلیون مترمربع از اراضی ملی

رفع تصرف سه میلیون مترمربع از اراضی ملی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۲ | ۱۳۹۹/۰۹/۱۳

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران از رفع تصرف سه میلیون مترمربع از اراضی دولتی ظرف هشت ماه امسال از فروردین ماه تا آبان ماه خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان تهران درخصوص آخرین اقدامات انجام گرفته در بحث رفع تصرف اراضی دولت در استان اظهار کرد: مجموعه اقدامات در کشور را درخصوص رفع تصرف باید بی‌نظیر خواند و در استان تهران این مساله بیشتر در حوزه‌های شرق بوده است.

وی ادامه داد: این حوزه‌ها در شرق بیشتر در دماوند، پردیس و شمیرانات بوده است. در همین زمینه تا پایان آبان ماه ۹۹ شاهد ۱۴۸ مورد گزارش رفع تصرف بوده‌ایم. این مساله نشان‌دهنده تلاش یگان حفاظت از اراضی این اداره کل و تعامل با حوزه املاک و حقوقی و دستگاه‌های اجرایی و انتظامی استان است.

وی افزود: حوزه املاک و حقوقی و یگان حفاظت از اراضی در تمام وضعیت‌های قرمز و نارنجی یا تعطیلات رسمی و نوروزی مشغول ‌کار هستند و حفظ بیت‌المال و حراست از اموال عمومی کشور خط قرمز این اداره‌کل است.

محبت خواه در پایان خاطرنشان کرد: با معرفی سرهنگ پیروندی، فرمانده جدید یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل، طی هفته‌ جاری و در تعامل با یگان‌های حفاظت از اراضی جهاد کشاورزی ومنابع طبیعی فصل جدیدی از کار در حوزه راه‌وشهرسازی استان تهران در چهار ماه باقی مانده تا پایان سال‌جاری آغاز شده است.

دنیای اقتصاد

برچسب ها:

اراضی ملی ،رفع تصرف 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman