مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن؛

عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی رصد خواهد شد

عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی رصد خواهد شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۴۸ | ۱۳۹۸/۰۴/۲۴

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با هدف بررسی میزان تحقق برنامه‌های سالیانه سازمان ملی زمین و مسکن عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها در حوزه زمین و مسکن به صورت ماهانه مورد پایش قرار می‌گیرد.
به گزارش اخبار ساختمان، علی نبیان با اشاره به برگزاری همایش برنامه اجرایی سال ۹۸ در بهمن ماه سال گذشته گفت: در برنامه اجرایی سال ۹۸ تصمیم گرفتیم که پایش عملکرد برنامه استان‌ها را به صورت ماهانه و با ویدئو کنفرانس اجرا کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: اجرای این برنامه به صورت ویدئو کنفرانس باعث صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه سفر مدیران استان به تهران می‌شود.

وی در خصوص نحوه اجرای این پایش افزود: برای نظارت و پیگیری عملکرد هر استان یک نفر از اعضای هیات مدیره سازمان به عنوان معین مشخص شده که طبق برنامه زمانی از پیش تعیین شده با حضور مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف سازمان، به رصد و پایش عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی در حوزه زمین و مسکن می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن روند رصد و پایش عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی را پروسه‌ای مستمر توصیف کرد و خاطر نشان کرد: استان‌هایی که عملکرد مثبتی در اجرای به موقع برنامه‌ها داشته باشند تشویق و به استان‌هایی که در اجرای این برنامه‌ها با مشکلاتی مواجه باشند کمک می‌کنیم تا هرچه سریعتر مشکلات را رفع کنند.

باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:

شهرسازی ،زمین ،مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman