معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران مطرح کرد:

ساخت مسکن برای نیازمندان ضروری است

ساخت مسکن برای نیازمندان ضروری است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۲ | ۱۳۹۹/۰۹/۱۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومین در مازندران خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، مهدی رازجویان در جلسه‌ای با حضور خیرین مسکن‌ساز استان مازندران با تاکید بر اینکه خیرین در ساخت مسکن نیازمندان نقش پررنگی دارند، افزود: اقدامات خیرین مسکن‌ساز در استان مازندران جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: نداشتن مسکن یکی از سخت‌ترین مشکلات یک خانواده می‌تواند باشد بنابراین آرامش و امنیتی که خیرین برای خانواده‌های نیازمند ایجاد می‌کنند اقدامی خداپسندانه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به برنامه دولت جهت ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومین در مازندران، گفت: مسکن سازی برای افراد نیازمند ضروری است.

وی ادامه داد: طرح اقدام ملی مسکن از برنامه‌های دولت جهت خانه‌دار کردن قشر متوسط و ضعیف جامعه است.

رازجویان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی در همراهی با خیرین مسکن‌ساز نباید کوتاهی کنند، افزود: همه ما وظیفه داریم در جهت رفع مشکل نیازمندان گام برداریم.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه در ساخت مسکن نیازمندان، کیفیت و استانداردهای لازم رعایت شود، اظهارکرد: با فرهنگ‌سازی در جامعه می‌توان از ظرفیت خیرین بیشتری جهت ساخت مسکن برای نیازمندان بهره برد.

رازجویان با اشاره به حمایت‌ دولت از خیرین، تصریح کرد: خانه‌دار کردن مردم باعث می شود تا امید و نشاط اجتماعی در جامعه افزایش یابد.

ایسنا

نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman