مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان‌رضوی اعلام کرد:

ساخت 8000 مسکن ملی در خراسان رضوی

ساخت 8000 مسکن ملی در خراسان رضوی
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۵۱ | ۱۳۹۹/۰۷/۲۴

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان‌رضوی اعلام کرد: هشت هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در این استان ساخته خواهد شد.
به گزارش اخبار ساختمان، سیدعبدالله ارجاعی در جلسه شورای مسکن کاشمر هشت هزار واحد طرح ملی مسکن در خراسان رضوی ساخته می‌شود گفت: بر اساس تفاهمنامه‌ای که حدود دوماه قبل با نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی منعقد شد، از این تعداد 250 واحد در کاشمر احداث می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان‌رضوی افزود: پرداخت پول زمین در توان مردم نیست و در این صورت طرح کلاً انجام نمی‌شود و باید با اطلاع رسانی به متقاضیان همه مسائل را به درستی تشریح کرد.

او ادامه داد: پس از این که بانک اسامی متقاضیان را اعلام کرد طی مدت 15 روز مناقصه برگزار شد و به زودی پروژه ساخت 250 واحد در زمینی که برای این شهرستان معرفی شده، عملیاتی می شود.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تمام تلاش ما خانه‌دار کردن افرادی است که وضعیت معیشتی خوب و خانه ندارند.

حجت‌الاسلام جوادنیک ‌بین افزود: خوشبختانه تمامی دستگاه های خدماتی در طرح اقدام ملی مسکن پای کار هستند و همکاری لازم را خواهند داشت و در همین راستا پیشنهاد می‌شود تعداد واحدها از 250 به 400 واحد افزایش یابد.

همچنین در این جلسه مقرر شد شهرداری برای 50 رفتگر و اداره آموزش و پرورش برای 100 فرهنگی در قالب طرح ملی مسکن اقدام کنند.

صدا و سیما

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman