رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد:

احداث 1000 واحد مسکن ملی در یاسوج

احداث 1000 واحد مسکن ملی در یاسوج
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۰۷ | ۱۳۹۹/۰۷/۲۲

رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در طرح اقدام ملی مسکن، یک‌هزار واحد مسکن در شهر یاسوج احداث می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، علی‌اکبر محرابیان شامگاه دوشنبه در نشست با مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در محل راه و شهرسازی یاسوج افزود: در راستای ساخت ۷۳۰ واحد، زمین مورد نیاز تامین شده و با تامین زمین، سایر واحدها نیز احداث می شود.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی در تمام حوزه‌هایی که نیاز به حضور بخشها و نهادها بوده پای کار است، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام بر روی قیمت تمام شده در طرح اقدام ملی مسکن هزینه ای اضافه نمی کند.

رئیس هیئت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: در راستای تسریع در روند احداث طرح ملی اقدام مسکن، پیمانکاران زبده استان انتخاب می شوند.

محرابیان تصریح کرد: در راستای صدور پروانه و کارهای نقشه واحدها با توافق میان وزارت راه و شهرسازی و نظام مهندسی مقرر شد شهرداری و نظام مهندسی ۵۰ درصد تخفیف اعمال کنند.

وی با بیان اینکه طرح مسکن ملی، برای کسانی که امکان خانه‌دار شدنشان وجود ندارد اجرا می‌شود، تصریح کرد: نباید در راستای مسکن دار شدن، هزینه مازاد به مردم تحمیل شود.

بازار

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman