هشدار به متقاضیان مسکن ملی در کرمان

هشدار به متقاضیان مسکن ملی در کرمان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۸ | ۱۳۹۹/۰۶/۰۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: منقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در این استان واریز وجه خود را به‌صورت کامل ۴۰ میلیون تومان واریز کنند که از سیستم بانکی حذف نشوند.
به گزارش اخبار ساختمان، علی حاجی‌زاده در نشست پایش طرح اقدام ملی مسکن با اشاره به استمرار جلسات پایش این طرح به‌صورت هر هفته و اخذ تصمیمات مناسب در جهت رفع مسائل و موانع موجود در راستای احداث پروژه‌های اقدام ملی مسکن در سرتاسر استان کرمان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد سه هزار و ۵۸۴ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان در بانک مسکن افتتاح حساب داشته اند که از این میزان تعداد یک هزار و ۷۱۰ نفر واریز وجه اولیه داشته‌اند که کل مبلغ واریزی متقاضیان قریب به ۷۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به استفاده حداکثری و با تراکم بالا از اراضی در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خواستار تسریع در اخذ پروانه و سایر اقدامات اولیه شد.

وی واریز نکردن وجه اولیه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان تا ۱۵ شهریورماه را دلیل حذف آن دسته از متقاضیان ثبت نام شده و حتی افتتاح حساب شده، ذکر کرد.

حاجی‌زاده اظهار داشت: سیستم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن تنها متقاصیانی را حذف نخواهد کرد که مبلغ دقیق ۴۰ میلیون تومان سهم آورده را در حساب های افتتاح شده در بانک مسکن واریز کرده باشند.

نشست پایش طرح اقدام ملی مسکن به ریاست حاجی زاده مدیرکل و با حضور سلطانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن و همراهان، معاونان مسکن و بازآفرینی و معماری و شهرسازی، رییس اداره اعتبارات بانک مسکن، کارشناسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و همچنین تنی چند از کارشناسان اداره‌کل راه و شهرسازی در محل سالن کنفرانس برگزار شد.

این جلسه با بیان نقطه نظرات و پیشنهادات و طی اخذ مصوباتی نیز به کار خود پایان داد.

همچنین نشست میز خدمت جهادی و پاسخ به سوالات مردم امروز با محوریت بسیج کارمندان استان کرمان همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهید مرتضوی شهید شاخص با حضور مدیرکل، معاون مسکن و بازآفرینی ،معاون ‌املاک و حقوقی ،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و رییس اداره شهرستان کرمان در محل روستای حسین‌آباد خان بخش مرکزی کرمان برگزار شد.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman