شبکه تلویزیونی ‌ای بی سی نیوز گزارش داد:

قیمت مسکن در آمریکا در حال افزایش است

قیمت مسکن در آمریکا در حال افزایش است
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۵ | ۱۳۹۹/۰۶/۰۲

شبکه تلویزیونی ‌ای بی سی نیوز در گزارشی از افزایش فروش خانه‌ها و افزایش قیمت مسکن در آمریکا خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، شبکه تلویزیونی ‌ای بی سی نیوز در گزارشی از افزایش فروش خانه‌ها و افزایش قیمت مسکن در آمریکا خبر داد.

مجری برنامه ابتدا گفت: بازار مسکن در آمریکا با وجود رکود اقتصادی در واقع در حال شکوفایی است. برخی از بنگاه‌های مسکن در آمریکا در حال اتخاذ سیاستی جدید در دوران شیوع کرونا هستند.

اکنون که افراد بیشتری در خانه‌های خود مانده اند و نرخ بهره هم پایین است، شمار زیادی از شهروندان آمریکایی برای خرید مسکن وارد بازار شده اند. اکنون به بررسی برخی از ارقام در این زمینه می‌پردازیم. بر اساس گزارش اتحادیه بنگاه داران در آمریکا، فروش مسکن در آمریکا طی ماه‌های ژوئن تا ژوئیه، با افزایش ۲۴/۷ درصدی همراه بوده است. میزان فروش مسکن در آمریکا در حال حاضر و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، قبل از شیوع این همه گیری، با افزایش ۸/۷ درصدی همراه شده است. قیمت خانه‌ها نیز در آمریکا افزایش یافته است. اکنون، میانگین قیمت خانه در آمریکا ۳۰۴ هزار دلار است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸/۵ درصد افزایش یافته است. در آن زمان میانگین قیمت خانه در آمریکا ۲۸۰ هزار دلار بود.

در حاضر حاضر، میزان فروش مسکن در آمریکا ۲۱ درصد کاهش یافته است. در پایان ماه ژوئیه یک و نیم میلیون خانه در بازار مسکن در آمریکا وجود داشت. این در حالی است که در دوران رکود قبلی در سال ۲۰۰۷، میزان فروش مسکن در آمریکا ۳۱ درصد کاهش یافته بود.

صدا و سیما

برچسب ها:

قیمت مسکن ،آمریکا 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman