هشدار به خریداران مسکن مهر؛

خریداران مسکن مهر دقت کنند

خریداران مسکن مهر دقت کنند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۲۶ | ۱۳۹۸/۰۴/۱۵

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس از تشکیل بیش از ۷۰۰ پرونده جعل، کلاهبرداری، فروش مال غیر و فروش یک واحد مسکن مهر به چندین نفر در شرکت عمران پردیس خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، علی اصغر جاودان فر گفت: با توجه به اطلاع رسانی ها و هشدارهایی که قبلا به متقاضیان و خریداران مسکن مهر شده است اما همچنان شاهد مواردی هستیم که خیلی از خریداران را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: افرادی هستند که بدون توجه به هشدارهای ما صورتجلسه تک برگ که هیچ ارزشی ندارد را با پرداخت پول زیاد به امید اینکه صاحبخانه شده اند خریداری میکنند اما با مراجعه به شرکت عمران متوجه میشوند که این واحد یا وجود خارجی ندارد، یا برگه ای که معامله بر اساس آن شکل گرفته جعل شده است یا واحد مذکور به چندین نفر فروخته شده است و دارایی و سرمایه خود را از دست داده اند.

جاودان فر گفت: در بعضی موارد شاهد مراجعه خریدران با دفترچه های خارج از عرف شرکت عمران هستیم که ادارات یا موسسه ها با چاپ آن و درج مشخصات صوری یک واحد اقدام به فروش آن میکنند و این درحالیست که این دفترچه ها و قراردادها اصلا هیچ اعتباری در شرکت عمران پردیس ندارند.

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس به کسانی که قصد خرید واحد مسکن مهر را دارند توصیه کرد که حتما واحدی مورد نظر را بر اساس دفترچه 5 برگی شرکت عمران خریداری کنند و قبل از انجام هر معامله ای استعلام واحد را از شرکت عمران دریافت کنند و در صورت اطمینان با مراجعه به واحد نقل و انتقال با طی مراحل قانونی نام مالک جدید را در صفحه نقل و انتقال ثبت کنند.

وی افزود: صورتجلسه های تک برگی و حتی فیشهای واریزی هیچ اعتباری ندارند و تنها مرجع خرید واحد دفترچه های 5 برگی شرکت عمران پردیس است.

صداوسیما

برچسب ها:

مسکن ،مهر ،کلاهبرداری 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman