افزایش حباب گونه قیمت مسکن در همدان

افزایش حباب گونه قیمت مسکن در همدان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۵۲ | ۱۳۹۹/۰۳/۱۲

رئیس شورای شهر همدان گفت: طولانی شدن صدور پروانه ساخت یکی از دلایل افزایش قیمت مسکن در همدان است اما تأثیر چندانی در این رخداد ندارد و درصد قابل توجهی از قیمت مسکن در همدان حباب است.
به گزارش اخبار ساختمان، کامران گردان در چهاردهمین جلسه صحن شورای شهر همدان با اشاره به انتقاد استاندار همدان از مدیریت شهری، گفت: شورا از کمک مدیریت ارشد استان همدان به مدیریت شهری در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه کاره، به ویژه در امر اخذ اعتبارات ملی برای پروژه‌هایی از جمله تقاطع غیر همسطح سردار شهید همدانی استقبال می‌کند.

رئیس شورای شهر همدان با اشاره به افزایش بی رویه قیمت مسکن، اضافه کرد: افزایش قیمت مسکن کشوری است و عوامل زیادی در آن دخیل هستند.

گردان اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری در حوزه گرانی مسکن در حال کاهش زمان صدور پروانه ساخت هستند و در این راستا از سال‌های گذشته کار صدور پروانه مکانیزه و سعی شده زمان به حداقل برسد تا سرمایه کمتر راکد بماند.

جلسه بررسی مشکلات و گرانی مسکن در شورا تشکیل می‌شود

وی با تاکید بر اینکه متولیان مسکن باید در راستای کنترل افزایش قیمت وارد شوند، اظهار کرد: جلسه بعدی صحن شورا با حضور متولیان مسکن در راستای بررسی عوامل افزایش بی رویه قیمت مسکن در همدان برگزار می‌شود.

وی یکی دیگر از مشکلات را نداشتن سرمایه گذار عنوان کرد و گفت: شورای شهر طرح‌های تشویقی بسیاری برای ساخت و ساز و سرمایه گذاری در شهر اجرا کرده تا بتواند زیر ساخت‌های اقتصادی را افزایش دهد و در طرح‌های گردشگری و هتل‌ها بسته‌های سرمایه‌گذاری ارائه شده و در مناطقی که ساخت و ساز کمتر صورت می‌گیرد مجوز ساخت دو و نیم طبقه را رایگان کرده است.

مهر

برچسب ها:

قیمت مسکن ،همدان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman