نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مشهد آغاز بکار کرد

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مشهد آغاز بکار کرد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۵۰ | ۱۳۹۸/۰۴/۰۵

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری و عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی عصر سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد گشایش یافت.
به گزارش اخبار ساختمان، مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در این باره به گفت: صنعت نمایشگاه ساختمان توسط سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با هدف شناساندن ظرفیت های تولیدکنندگان، معرفی آخرین دستاوردهای نوین صنعت ساختمان و توسعه این حوزه، ایجاد اشتغال و کارآفرینی، رونق بخشی به تولیدات کشور گشایش یافته است.

سعید صیفی افزود: نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ۲۵ هزار مترمربع از فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده است و در آن ۲۴۷ شرکت داخلی و خارجی در ۲۴۷ غرفه دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.

وی بیان کرد: از کل شرکت کنندگان در این نمایشگاه، ۱۴۷ شرکت داخلی و ۱۰۰ شرکت خارجی هستند که در زمینه تاسیسات و صنایع سرمایشی و گرمایشی، شیرآلات، در و پنجره، مصالح ساختمانی، سازه ساختمانی، آهن آلات، دکوراسیون داخلی و یراق آلات فعالیت دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: تعداد شرکت کنندگان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نسبت به دوره قبل از آن و فضای نمایشگاهی آن نسبت به سال قبل نیز ۲۳ درصد افزایش داشته است.

صیفی حضور هیات‌های خارجی از کشورهای عراق، افغانستان و سوریه، برگزاری همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان، همایش درس‌هایی از سیل‌های اخیر در حوزه راه و ساختمان و شهرسازی، همایش فعالین اقتصادی و تشکلهای غیردولتی حوزه صنعت ساختمان با همکاری کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر، همایش تخصصی نما، همایش تخصصی نورپردازی را از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه برشمرد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری و عمران)، صنایع سرمایشی و گرمایشی از چهارم تا هفتم تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر است.

ایرنا

برچسب ها:

نمایشگاه ،صنعت ،ساختمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman