منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت:

سه فاز قبلی سیمان دورود تعطیل نمی شود

سه فاز قبلی سیمان دورود تعطیل نمی شود
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۳ | ۱۳۹۹/۰۲/۰۱

منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد فاز چهار سیمان دورود به معنای تعطیلی سه فاز قبلی نیست.
به گزارش اخبار ساختمان، حسین گودرزی افزود: فاز چهارم کارخانه سیمان دورود از ۱۶ سال پیش تاکنون مطرح بوده که به دفعات کلنگ می‌زنند اما هنوز در ابتدای کار است.

وی ادامه داد: اینکه کارخانه سیمان دورود تکنولوژی روز ندارد و از طرفی با نیروی بیشتری باید کار کند و راندمان کمتری و هزینه بالاتری داشته باشد وجود دارد.

وی گفت: اینکه کارخانه سیمان به مرز تعطیلی کشیده شود اینگونه نیست چرا که صنایع سیمان صنایع معمول بومی بوده که قابل ارتقا و اصلاح است.

گودرزی افزود: با کارشناسان متبحر مختلف صحبت کردیم نه اینکه اعضای ستادم را کارشناس تلقی کنم.

منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی افزود: با همه کسانی که با مجموعه کارخانه کار کردند و با روسای آنها صحبت شده و به جمع‌بندی‌هایی رسیدیم و به دنبال تقویت کارخانه سیمان دورود هستیم.

گودرزی تصریح کرد: در مورد فاز ۴ سیمان دورود یک نگاه سیاسی وجود دارد و یک نگاه تخصصی، به عنوان نماینده به شرکت پارس خوزستان و یا شستا فشار می‌آورم که این کارخانه را می‌خواهم و یا زمانی به کارشناسی متخصصان تن می‌دهیم که بنده به نگاه تخصصی معتقدم.

وی گفت: چنانچه فاز چهار بخواهد جایگزین سه فاز قبلی شود هیچ مزیتی ندارد چون در سه فاز قبل سه تا چهار هزار تن سیمان تولید می‌شود و این یک آسیاب است که همه فرآیندهای پنج مرحله‌ای را ندارد.

منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ایجاد فاز چهار به معنای تعطیلی سه فاز قبلی نیست و در حال مطالعه هستیم و این فاز می‌تواند تولید سیمان و یا متمم و مکمل سیمان باشد.

ایسنا

برچسب ها:

سیمان دورود 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman