مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خبر داد؛

تهیه زمین ارزان قیمت برای مسکن جوانان

تهیه زمین ارزان قیمت برای مسکن جوانان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۵۳ | ۱۳۹۸/۰۴/۰۱

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از تهیه زمین ارزان قیمت برای مسکن جوانان خبرداد.
به گزارش اخبار ساختمان، مهدی سلمان زاده در آیین اهدای ۴۰ سری اهدای جهیزیه به زوجین جوان گلستانی اظهار کرد: ازدواج یکی از دغدغه‎هایی است که هر خانواده ای با آن روبرو است و در کنار آن مسأله مسکن و اشتغال هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هرجایی که جوانان دغدغه داشته باشند، حضور خواهد یافت، افزود: تاکنون ۵۵ مدرسه از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در گلستان ساخته شده و همچنین احداث بیمارستان برکت فاطمه الزهراء (س) مینودشت را با اعتباری بالغ بر ۱۱ و نیم میلیارد تومان را به اتمام رساندیم.

سلمان زاده گفت: احداث خانه بهداشت و مراکز درمانی و تحت پوشش قرار دادن ۵۰ زوج ناباور و ساخت خانه برای افراد محروم، خرید سمعک برای کودکانی که مشکل مالی دارند از دیگر اقداماتی ستاد است.

وی گفت: مقرر شده بود که چهار هزار دام را بین دامداران سیل زده گلستان توزیع کنیم که تاکنون هزار رأس دام سبک اهدا شده و بقیه هم به زودی تهیه و توزیع خواهد شد.

سلمان زاده اضافه کرد: توزیع چهار هزار قلم لوازم خانگی از دیگر قول‎هایی بود که به سیل‎زدگان خسارت دیده داده شده بود و تاکنون دو هزار بسته لوازم خانگی توزیع شده است.

وی بیان کرد: به دنبال تهیه زمین‎های ارزان قیمت در استان هستیم تا خریداری کرده و در اختیار جوانان قرار دهیم تا مشکلات مسکن این جوانان حل شود.

مهر

برچسب ها:

زمین ،مسکن ،قیمت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman