جزئیات ثبت نام مسکن ملی در دامغان

جزئیات ثبت نام مسکن ملی در دامغان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۴۷ | ۱۳۹۸/۱۲/۲۷

رئیس اداره راه و شهرسازی دامغان از ثبت نام ۳۲۰ نفر از شهروندان دامغانی در طی دو مرحله در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: با آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ۳۲۰ نفر از شهروندان دامغانی در طی دو مرحله نسبت به نام نویسی در سایت وزارت راه و شهرسازی اقدام کردند.
به‌گزارش اخبار ساختمان، مهدی هراتیان با اشاره به ثبت نام طرح اقدام‌ ملی مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی افزود: در اجرای ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در هر مرحله ۱۶۰ نفر از شهروندان دامغانی موفق به ورود به سایت تعبیه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی شدند و مراحل ثبت نام را با موفقیت طی کردند.

وی تصریح کرد: برای ساخت مسکن برای متقاضیان در طرح اقدام‌ ملی مسکن در شهرستان دامغان دو منطقه واقع در شهرک بوستان و شهرک مسکن مهر به میزان ۲.۵ هکتار زمین طراحی و پیش بینی شده است که پس از تایید نهایی اسامی ثبت نام شدگان از سوی وزارت متبوع مراحل اجرایی ساخت اقدام خواهد شد.

هراتیان خاطرنشان کرد: به استناد بخشنامه وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح اقدام‌ ملی مسکن در ساخت این واحدهای مسکونی باید حداکثر تراکم در ساخت استفاده و از سوی پیمانکاران که در آینده مشخص می‌شوند، رعایت شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی دامغان اضافه کرد: از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان تا سال ۱۴۰۵ تعداد چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای شهرستان دامغان به وزارت راه و شهرسازی اعلام نیاز شده است که باید تا آن سال این میزان عدد مسکن پوشش داده شود.

وی از ساخت سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر در دامغان احداث شد اظهار داشت: تاکنون سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر در دامغان احداث و تحویل متقاضیان شد و ۱۰۰ واحد دیگر نیز در دست تکمیل و واگذاری است.

وی با بیان اینکه برای ساخت مسکن مهر در دامغان ۵۴ هکتار زمین پیش بینی و اختصاص داده شد افزود: ۲۶ پیمانکار بخش خصوصی شامل ۴ پیمانکار صنعتی ساز و ۲۲ پیمانکار سنای ساز در دامغان کار ساخت سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: در طی یکسال اخیر تاکنون ۱۷۰ واحد مسکن مهر در دامغان از سوی پیمانکاران تکمیل و تحویل متقاضیان در این شهرستان شده است.

هراتیان از در دست احداث پروژه خود مالکی مسکن مهر در دامغان خبر داد و گفت: از سوی اداره راه و شهرسازی دامغان ۷۰۰ متر مربع زمین برای احداث مسکن ۲۰ واحدی ویژه محرومین تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد.

ایلنا

نظرات کاربران
قاصدک 1402/04/18
سایت ثبت نام مسکن ملی دامغان کی باز میشه کسی خبر داره
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman