برگزاری دومین کنفرانس عمران و معماری

برگزاری دومین کنفرانس عمران و معماری
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۴۸ | ۱۳۹۸/۰۲/۲۹

دومین کنفرانس بین المللی عمران، معماری و مدیریت توسعه شهری در ایران به همت دانشگاه صنعتی مراغه 31 مردادماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری اخبار ساختمان، محورهای این کنفرانس در زمینه مهندسی معماری و توسعه پایدار شامل معماری پایدار، معماری و هویت شهری، نقش معماری در دستیابی به ساخت و ساز پایدار، نمودهای معماری و شهرسازی سنتی و اسلامی در منطقه، انرژی های نو در معماری، سبک شناسی معماری، روش ها و فناوری های نو در در معماری، گرافیک شهری و معماری خیابانی، تأثیر اقلیم بر معماری بومی و پایدار و الگوهای معماری بومی خواهد بود.

از دیگر موضوعات این محور کنفرانس تأثیر مصالح بوم آورد بر معماری پایدار، مفهوم شناسی معماری و شهر سازی معاصر، تاثیر تحولات تکنولوژیکی در معماری، معماری پایدار و ساختمان‌های هوشمند، معماری، تغییر اقلیم و چگونگی مصرف انرژی، برنامه ریزی انرژی در طرح های معماری با نگاه به معماری پایدار، معماری منظر ، بوم شناسی و زیبایی شناسی در معماری و معماری معاصر ایران و جهان است.

در همین حال یافنه های نو در معماری منظر، تاریخ و معماری، معماری و گرافیک، مرمت بافت ها و آثار تاریخی، منظر شهری پایدار و توسعه، مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار، مدیریت و برنامه ریزی شهری، مهندسی عمران، مهندسی سازه ، زلزله و بهسازی لرزه ای، مهندسی حمل و نقل و زیرساخت‎های شهری، اقتصاد و مدیریت شهری و مهندسی محیط ‎زیست و محیط ‎زیست شهری است.
از سوی دیگر موضوعاتی دیگری همچون روانشناسی و جامعه شناسی شهری، نانو تکنولوژی و توسعه پایدار، مهندسی مکانیک و تاسیسات و مدیریت بحران نیز در این کنفرانس مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
مهلت ارسال مقالات برای دبیرخانه این کنفرانس ۲۰ خرداد ماه ۹۸، اعلام نتایج داوری مقالات ۲۵ خرداد ماه ۹۸، مهلت ثبت نام ۳۰ خرداد ماه ۹۸ و زمان برگزاری نیز ۳۱ مرداد ماه ۹۸ خواهد بود.

برچسب ها:

کنفرانس ،عمران ،معماری 
عکس های مرتبط
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman