مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

تکمیل مسکن مهر گلستان در سال 99

تکمیل مسکن مهر گلستان در سال 99
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۴۴ | ۱۳۹۸/۱۱/۲۱

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به بهره‌برداری از ۴۰ واحد مسکونی مهر در استان گفت: پرونده پروژه‌های مسکن مهر در استان نیمه دوم سال آینده بسته می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، حسین محبوبی با اشاره به بهره‌برداری از 40 واحدمسکن مهر در استان اظهارداشت: تعهد ساخت واحدهای مسکونی مهر در استان حدود 52 هزار واحد بود که در شهرهای زیر 25 هزار نفر بنیاد مسکن و در شهرهایی با جمعیت بالای این 25 هزار نفر راه و شهرسازی وظیفه اجرای آن را برعهده داشتند.

وی یادآور شد: بیش از 34 هزار واحد مسکونی مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان تعهد شد که به جز 160 واحد همه پروژه‌ها تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: در ایام گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 واحد مسکن مهر در قالب تفاهمنامه‌های سه جانبه در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: 120 واحد مسکن مهر دیگر در استان باقی مانده که تلاش می‌کنیم 100 واحد آن را تا پایان امسال تکمیل کنیم.

محبوبی خاطرنشان کرد: 20 واحد باقی مانده در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و به این ترتیب پرونده پروژه‌های مسکن مهر در استان بسته خواهدشد.

وی گفت: دولت به دنبال اجرای طرح اقدام ملی مسکن است که از 400 هزار واحدمسکونی که در کشور ساخته خواهدشد سهم استان گلستان حدود 11 هزار واحد مسکونی است.

تسنیم

برچسب ها:

مسکن مهر ،گلستان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman