واگذاری 104 واحد مسکن مهر در بندرانزلی

واگذاری 104 واحد مسکن مهر در بندرانزلی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۲۱ | ۱۳۹۸/۱۱/۲۰

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر ۱۰۴ واحد مسکن مهر در بندرانزلی به صاحبان آن تحویل و پروژه‌های عمرانی شهرداری بندرانزلی نیز به بهره برداری رسید.
به گزارش اخبار ساختمان، همزمان با نهمین روز دهه مبارک فجر ۱۰۴ واحد مسکن مهر در بندرانزلی به صاحبان آن تحویل و پروژه‌های عمرانی شهرداری بندرانزلی نیز به بهره برداری رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در مراسم افتتاحیه واحدهای مسکن مهر در انزلی اظهار کرد: در دهه فجر امسال سه پروژه بزرگ به صورت همزمان در گیلان به بهره برداری می‌رسد که مهمترین آن افتتاح ۱۰۴ واحد مسکن مهر انزلی است.

عباس علیزاده افزود: افتتاح واحد تولید نان حجیم در رشت، شرکت حمل و نقل در ماسال در کنار واحدهای مسکن مهر در انزلی پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر امسال با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان است که برای ۷۳ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی افتتاحیه‌ها را بهانه‌ای برای تقدیر از کسانی دانست که برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند، ادامه داد: برای ساخت ۱۰۴ واحدهای مسکونی مسکن مهر انزلی ۸۹ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

علیزاده افزود: تعداد ۸ بلوک از واحدهای مسکن مهر باقیمانده که در آینده نزدیک افتتاح و کلید آن به دست صاحبانش تحویل داده می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه با افتتاح پروژه مسکن مهر برای ۱۵ نفر اشتغال دائم ایجاد شده است، افزود: خوشبختانه با وجود همه مشکلات اقتصادی بسیار در امر تأمین مصالح، همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی مرتبط تلاش کرده‌اند که بخشی از اقشار جامعه صاحب مسکن شوند.

افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری انزلی

در ادامه برنامه‌های نهمین روز از دهه فجر انقلاب پروژه‌های عمرانی شهرداری بندرانزلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهردار بندرانزلی در این مراسم اظهار کرد: در دهه فجر ۳۲ پروژه عمران شهری با اعتبار حدود ۲۲ میلیارد تومان در سطح شهر انزلی افتتاح و به بهره برداری رسد.

حسن پورقربان افزود: روکش آسفالت معابر اصلی انزلی و غازیان به مساحت ۶۵ هزار متر مربع، احداث پارک شهید دوربین و پارک سوسر، لکه گیری دستی آسفالت و مرمت معابر و بازسازی پل فلزی جزیره شهید بهشتی از جمله این پروژه‌ها بود.

وی یادآور شد: تکمیل فاز دوم طبقه فوقانی ساختمان شهرسازی و ساختمان آتش نشانی، ترمیم شکاف انبساط‌های پل ولایت غازیان، رنگ آمیزی مغازه‌های حاشیه شنبه بازار روگا و محوطه سازی مرکز بازدید تالاب انزلی جدول گذاری و پیاده روسازی نواحی مختلف شهر از دیگر پروژه‌های انجام شده در دهه مبارک فجر انقلاب امسال در سطح شهر انزلی است.

شهردار انزلی ادامه داد: شهرداری انزلی به جهت توجه بیش از پیش به امر ورزش همگانی و حرفه‌ای علاوه بر حمایت همه جانبه از برپایی همایش‌های پیاده روی خانوادگی در طول سال، دو بار مبلغ ۵۰ میلیون تومان به تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پرداخت کرده و برای تیم استقلال شهرداری بندرانزلی نیز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار سالانه مصوب شده بود که تا کنون ۳۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

مهر

برچسب ها:

مسکن مهر ،بندرانزلی 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman