همزمان با دهه مبارک فجر انجام خواهد شد:

بهره برداری از 11 خانه ویژه محرومین در نکا

بهره برداری از 11 خانه ویژه محرومین در نکا
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۴۷ | ۱۳۹۸/۱۱/۱۴

فرمانده سپاه ناحیه نکا با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی بسیج در دهه فجر از بهره برداری ۱۱ باب خانه محروم در روستاهای این شهرستان خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، سرهنگ پاسدار مجیدرضا شعبانی در نشست خبری با اصحاب رسانه انقلاب اسلامی، زنده، پویا در پرتو ولایت مداری و جهاد مقاومت را شعار چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد که همواره با ورود به گام دوم انقلاب ماندگار و استوار همچون سابق مانده است.

وی افزود: بیش از یکهزار و ۱۰۰ برنامه در قالب ۷۰ عنوان توسط بسیج و پایگاه‌های بسیج اعم از محلات، دانش آموزی و ادارات اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا رژه خودرویی موتوری، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، اجرای برنامه کاکرون در مسکن مهر، شونیشت فرهنگی با محوریت شهدا در محلات شهدایی، افتتاح خانه‌های محروم، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و انقلاب، برگزاری ۴۱ نشست بصیرتی، جشنواره غذاهای سنتی و بومی محلی، اعزام گروهای جهادی در جهت محرومیت زدایی، همایش علمی و هنری، میقات صالحین، پیاده روی خانوادگی، تریبون آزاد، رادیو انقلاب و جشنواره مبتکرین و مخترعین را از جمله برنامه‌های اجرایی بسیج طی دهه فجر در نکا عنوان کرد.

به گفته شعبانی افتتاح ۱۱ خانه محروم به همراه یک باب خانه جانباز در روستاهای کرداب، بهزادکلا، کفرات، سنگر، للرد، لاکتراش و گلورد از جمله طرح‌های عمرانی بسیج در این ایام است.

این مسئول نظامی در ادامه با اشاره به یادواره شهدای مدافع حرم و مراسم اربعین سردار سلیمانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جنس خون سردار سلیمانی از جنس خون سیدالشهدا است که هیچ گاه سرد نخواهد شد لذا مردم برای پیروی از این مسیر سرخ خدمات ارزنده این بزرگمرد را ارج می نهند همچنین مراسم اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی و یادواره شهدای مدافع حرم با حضور یکی از مسئولان ارشد نظامی در مصلای امام خمینی (ره) نکا برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به صندوق‌های قرض الحسنه مردم یاری در نکا اشاره و تصریح کرد: با هدف اشتغال جوانان، مردمی شدن اقتصاد و ترویج فرهنگ قرآنی قرض الحسنه، صندوق‌های قرض الحسنه مردم یاری در ۲۰ نقطه شهری و روستایی نکا شکل گرفت.

شعبانی حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یادآور خاطره و رشادت‌های مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و همچنین افزود: مردم با پیروی و تاسی از مسیر امام راحل، شهدا و بیانات مقام معظم رهبری هر ساله برای استمرار این انقلاب در صحنه‌ها در صف اول صحنه‌ها حضور دارند در واقع با حضورشان در حمایت از خط انقلاب و رهبری ترفندهای دشمنان را ناکام می‌گذارند.

مهر

برچسب ها:

مسکن محرومان ،نکا 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman