مشاوران املاک بدون مجوز پردیس بخوانند

مشاوران املاک بدون مجوز پردیس بخوانند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۳ | ۱۳۹۸/۱۱/۱۴

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: املاکی هایی که نسبت به دریافت مجوز اقدام نکرده باشند، پلمب می شوند.
به گزارش اخبار ساختمان، علیرضا آقاجری از برخورد جدی با بنگاه‌های املاک در سال ۹۹ خبر داد و افزود: غالب املاکی های شهرستان فاقد مجوز کسب و کار هستند و برای دریافت مجوز سه ماه به آنها مهلت داده شده است.

وی با اشاره به مشکل دلالان مسکن مهر که در اطراف کارگزاری مسکن مهر به طور غیر مجاز فعالیت دارند، گفت: چندین طرح برای دستگیری دلالان به نیروی انتظامی داده شده که ظاهرا راه حل قضیه نیست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود: حضور رابطان دلالان در داخل ساختمان کارگزاری مسکن مهر خبر راشناسایی کردیم و به منظور رفع مشکل ما باید رابطان داخل کارگزاری با آنها برخورد کنیم.

آقاجری از آزادسازی ۹۵ درصد از حریم رودخانه جاجرود خبرداد و گفت: آزاد سازی حریم رودخانه جاجرود با تخریب چند واحد کارگاهی کامل می‌شود اما با توجه به بیکار شدن کارگران در واحدهای کارگاهی تخریب به تعویق افتاده است.

وی افزود: در سال ۹۸ مساحت بیشتری از اراضی ملی و دولتی نسبت به سال گذشته در سطح شهرستان آزاد سازی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب پردیس گفت: ساخت و ساز تنها در چارچوب قانون و با مجوز اداره جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و بخشداری‌های مربوطه مورد حمایت ما است و در غیر اینصورت دادستانی ورود کرده و بناهای غیر مجاز را تخریب خواهیم کرد.

صداوسیما

نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman