معاون اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد:

پروژه مسکن مهر امسال به اتمام می رسد

پروژه مسکن مهر امسال به اتمام می رسد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۵۱ | ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از افتتاح واحدهای باقی مانده مسکن مهر در این استان، تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، حمید انعامی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در نشست با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در رابطه با طرح مسکن مهر، به منظور پایان یافتن پروژه‌های مسکن مهر باقیمانده، تسهیل و تسریع در انعقاد قراردادهای متمم وام مسکن مهر در دستور کار قرار گرفت.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی افزود: رفع مشکلاتی همچون چک برگشتی، بدهی معوق، نبود متقاضی مؤثر، تمدید پروانه، عدم فعال بودن پروژه و صورت‌های مالی حسابرسی شده پیمانکاران از سوی بانک عامل از جمله دیگر مواردی بود که مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن با دریافت یک فقره تعهد نامه کتبی نسبت به پرداخت متمم اقدامات لازم صورت پذیرد.

انعامی بیان داشت: با توجه به دستورالعمل فوق و لزوم اجرایی شدن آن از سوی بانک عامل، ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها موظف شدند پیگیری و فعال سازی عملیات اجرایی، تسریع در اجرا و سرکشی به پروژه‌ها تا رفع موانع موجود را انجام دهند.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر باقیمانده در سطح استان تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد و جشن اختتامیه آن برگزار گردد.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۳ هزار و ۶۲۹ و احد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان مرکزی، ۲۳ هزار و ۱۹۷ واحد در سال‌های گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مهر

برچسب ها:

مسکن مهر ،استان مرکزی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman