وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تشکیل کارگروه تامین مسکن محرومان

تشکیل کارگروه تامین مسکن محرومان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۵۱ | ۱۳۹۸/۱۰/۱۰

وزیر راه و شهرسازی از تشکیل کارگروه تامین مسکن محرومان خبر داد و گفت: به دهک‌های یک تا سه زمین رایگان و وام بلاعوض برای خانه‌دار شدن واگذار می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، محمد اسلامی در حاشیه بهره‌برداری از مترو هشتگرد در پاسخ به پرسشی درخصوص جلسه روز گذشته با دستگاه‌های حمایتی اظهار کرد: حرف‌هایی که می‌زنیم وعده نیست و اقدام و عمل است. دیروز برای تامین مسکن سه دهک نیازمند جلسه‌ای با دستگاه‌های حمایتی برگزار شد.

وی ادامه داد: این اولین جلسه بود و تا به حال چنین جلسه‌ای برای تامین مسکن محرومان نداشتیم. بر این اساس تمام دستگاه‌های حمایتی جهت تامین مسکن محرومان اقدام خواهند کرد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: به دنبال این هستیم تا با یک همگرای و تدوین یک نقشه راه محرومان را شناسایی و برای تامین مسکن آنها به صورت یکپارچه تصمیم‌گیری کنیم.

اسلامی گفت: در این برنامه وزارت راه و شهرسازی زمین رایگان می‌دهد و بر اساس قانون نیز به دهک‌های یک تا سه وام‌های بلاعوض تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی با مشخصات طراحی شده از سوی بنیاد مسکن ساخته می‌شود تصریح کرد: برای تامین مسکن محرومان کارگروهی با حضور همه دستگاه‌های حمایتی تشکیل شده که در استان‌ها با محوریت استانداران به صورت قرارگاهی دهک‌های یک، 2 و 3 جامعه را خانه‌دار خواهیم کرد.

تسنیم

برچسب ها:

مسکن محرومان ،زمین 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman