معرفی محصول؛

آشنایی با شیرآلات دومنظوره

آشنایی با شیرآلات دومنظوره
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۵۰ | ۱۳۹۸/۱۰/۱۰

همه ما می‌دانیم که آب یا همان مایه حیات چه نقش موثری در سلامتی بدن دارد. البته این سلامت وقتی حاصل می‌شود که آب مصرفی سالم باشد! امروزه خیلی از خانواده‌ها برای حدف آلاینده‌های آب، از دستگاه تصفیه خانگی استفاده می‌کنند.

به گزارش اخبار ساختمان، همه ما می‌دانیم که آب یا همان مایه حیات چه نقش موثری در سلامتی بدن دارد. البته این سلامت وقتی حاصل می‌شود که آب مصرفی سالم باشد! امروزه خیلی از خانواده‌ها برای حدف آلاینده‌های آب، از دستگاه تصفیه خانگی استفاده می‌کنند. راحت‌ترین راه برای دسترسی به آب تصفیه، استفاده از شیرآلات دو منظوره است.

آیا استفاده از آب تصفیه ضروری است؟

70% بدن ما را آب تشکیل می‌دهد. آزمایش‌ها نشان دادند که آب آشامیدنی در بیشتر نقاط دنیا، آلاینده‌هایی دارند که نه تنها سلامت بدن را تامین نمی‌کند، خطراتی نیز به همراه دارد. جالب است بدانید که برای از بین بردن ویروس و آلودگی آب لوله‌کشی، از کلر و مواد شیمیایی استفاده می‌شود. درست است که این مواد ویروس را از بین می‌برند، اما خود کلر برای بدن کاملا مضر است.

پس برای بالا بردن کیفیت آب آشامیدنی بهتر است از دستگاه‌های مخصوص تصفیه استفاده شود. این دستگاه‌ها از انواع فیلترهای مختلف، برای حذف بو و کلر و آلاینده‌ها استفاده می‌کنند (کاری که در آب لوله‌کشی شهری هرگز انجام نمی‌شود.) استفاده از آب آشامیدنی سالم به وضوح در رفع سموم، سلامت جسمی و زیبایی پوست و مو تاثیرگذار است.

کاربرد شیرآلات دومنظوره چیست؟

بعد از خرید دستگاه تصفیه آب مناسب، برای استفاده از این آب دو راه دارید. روش اول این است که شیر تصفیه مناسب تهیه کنید و آن را به صورت جداگانه روی سینک نصب کنید. اما راه ساده‌تری هم وجود دارد و آن استفاده از شیرآلات دومنظوره است. این نوع شیرآلات، علاوه بر آب لوله‌کشی قابلیت اتصال تصفیه آب را نیز دارند. به این ترتیب فقط با خرید یک شیر دومنظوره، به آب معمولی و آب تصفیه در آشپزخانه دسترسی دارید، و دیگر نیازی به نصب دو شیر مجزا روی سینک نیست.

ساختار و عملکرد شیرآلات دومنظوره چیست؟

در شیرآلات دومنظوره، دو اهرم و دو خروجی جداگانه برای تنظیم آب وجود دارد. بعد از اتصال به آب شهری و آب تصفیه، فقط کافی است اهرم مربوطه را حرکت دهید تا آب متصل به آن سرازیر شود. معمولا اهرم و خروجی کوچک‌تر، مربوط به آب تصفیه شده هستند.

در خرید شیرآلات دومنظوره حتما دقت کنید که بدنه آن از مواد بدون سرب باشد. وجود سرب، سلامت آب تصفیه را کاملا بی‌اثر می‌کند. آلیاژ برنج و روکش کروم مواد بی‌خطر و مناسبی برای ساخت شیرآلات دومنظوره هستند. کیفیت کارتریج نیز در راحتی استفاده از شیر ظرفشویی دومنظوره اهمیت زیادی دارد. کارتریج‌های وارداتی اسپانیایی که در خیلی از شیرآلات ایرانی استفاده می‌شود، دوام و مرغوبیت بالایی دارند.

بهترین شیرآلات دومنظوره آشپزخانه

با رواج استفاده از آب تصفیه در آشپزخانه‌های ایرانی، این روزها تولیدکنندگان مختلفی انواع شیرآلات دومنظوره را وارد بازار می‌کنند. در میان برندهای باکیفیت می‌توانید یکی از شیرآلات دومنظوره راسان، کلار، شادان، درخشان و شودر کی دبلیو سی را، در مدل و رنگ دلخواهتان خریداری کنید. برای آشنایی بیشتر با مدل‌های پرفروش شیرآلات دومنظوره بازار، چند نمونه از برندهای برتر را با هم بررسی می‌کنیم. همچنین شما می‌توانید لیست قیمت شیرآلات در مدل‌ها و برندهای مختلف را در سایت چارسو مشاهده کنید.

1. شیر دو منظوره درخشان مدل آکوا

شیر دومنظوره درخشان به صورت فنری طراحی شده است. با بیرون کشیدن دهانه شیر از جایگاه، می‌توانید آن را به هر سمتی ببرید و تمام نقاط سینک را تمیز کنید. جنس این شیر از آلیاژ برنج و آبکاری آن کروم است. اگر به دنبال شیر خاص و شیک برای آشپزخانه‌تان می‌گردید، شیر دو کاره آکوا با اهرم‌های کلاسیک و قابلیت‌های مدرن انتخاب مناسبی برای شماست.

2. شیر دومنظوره کی دبلیو سی مدل زو

شیر دومنظوره kwc با ظاهری مدرن و خوش فرم طراحی شده است. کارتریج این محصول وارداتی از کشور سوئیس است. بدنه از آلیاژ برنج ساخته شده و آبکاری شیر در سه رنگ کروم، سفید و مشکی تولید می‌شود. این شیر دو منظوره با ظاهر جذاب، کیفیت بالا و 5 سال خدمات پس از فروش در رده بهترین شیرآلات دو کاره آشپزخانه قرار دارد.

3. شیر دومنظوره شادان مدل رویال

شیر ظرفشویی دو کاره شادان در مدل فلت و اهرمی طراحی شده است. بدنه شیر از آلیاژ برنج و روکش آن کروم است. تمام اجزا و یراق آلات این شیر آشپزخانه از مواد مرغوب ساخته شده‌اند. شیر رویال دو منظوره با نشان ملی استاندارد و 6 سال خدمات پس از فروش، انتخاب مناسبی برای تکمیل آشپزخانه شماست.

4. شیر دو منظوره راسان مدل راشل

شیر دو منظوره راسان در مدل فنری طراحی شده است. این شیر نیز مانند اکثر شیرآلات آشپزخانه باکیفیت، بدنه‌ی برنج و روکش کرومی دارد. رنگ محصول به صورت تک رنگ کروم است که با هر دکوراسیونی مطابقت دارد. 5 سال گارانتی معتبر راسان تضمین‌کننده کیفیت شیر دو کاره راشل است.

5. شیر دو منظوره کلار مدل فلت

بدنه شیر دومنظوره کلار از بهترین شمش برنج و آبکاری 35 تا 40 میکرون ساخته شده است. این شیر دو کاره با کیفیت مطابق با استاندردهای اروپایی انتخاب مطمئنی برای آشپزخانه شماست. کارتریج محصول وارداتی از اروپا می‌باشد. کلار برای خدمات بهتر به مشتریان، 5 سال گارانتی را برای این شیر دومنظوره در نظر گرفته است.

فارس


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman