نگرانی ترامپ از معضل بی‌خانمانی در آمریکا

نگرانی ترامپ از معضل بی‌خانمانی در آمریکا
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۰ | ۱۳۹۸/۱۰/۰۸

رئیس‌جمهوری آمریکا روز شنبه (۷ دی ۹۸) در پیام توئیتری، در خصوص مشکل بی‌خانمانی در دو ایالت نیویورک و کالیفرنیا ابراز نگرانی کرد و گفت که رفع این معضل، ‌کار آسانی است.
به گزارش اخبار ساختمان، دونالد ترامپ نوشت: کالیفرنیا و نیویورک باید برای (حل) مشکل بزرگ بی خانمانی کاری کنند.

ترامپ افزود: این دو ایالت (در این زمینه) رکورد می‌زنند. اگر فرمانداران این دو ایالت نمی توانند از پس این وضعیت برآیند، در حالی که باید توان انجام آن را به آسانی داشته باشند، باید مودبانه درخواست کمک کنند. (رفع این مشکل) با کاردانی، کار بسیار آسانی خواهد بود.

وزارت مسکن و توسعه شهری ایالات متحده در ماه جاری گزارش داد که شمار جمعیت بی خانمان‌های این کشور ۲.۷ درصد افزایش یافته که بیشتر آن مربوط به ایالت کالیفرنیا است.

براساس تحقیقی که نتایج آن اولین بار در خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر شد، ‌ نیویورک، هاوایی، کالیفرنیا، اورگان و واشنگتن، ایالت‌هایی هستند که بالاترین جمعیت بی‌خانمان‌ها را در آمریکا به خود اختصاص داده‌اند.

از هر ۱۰ هزار نفر در واشنگتن دی سی، ۹۴ نفر بی خانمان هستند که بیش از دو برابر تعداد بی خانمان‌های نیویورک است.

وزارت مسکن و توسعه شهری آمریکا هفته گذشته اعلام کرد که از سال ۲۰۱۸ تعداد بی خانمان‌ها در ایالت کالیفرنیا ۱۶.۴ درصد افزایش یافته است.۹۱۰۹

ترامپ و فرمانداران دموکرات دو ایالت نیویورک و کالیفرنیا در گذشته پیام های انتقادآمیزی در ارتباط با مساله بی خانمانی مبادله کرده‌اند و رییس جمهوری آمریکا پیش از این نیز در مورد بی‌خانمان‌ها در کالیفرنیا توجه خاصی داشته است.

ایرنا

برچسب ها:

بی خانمان ،آمریکا 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman