مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد:

تکمیل ظرفیت ثبت‌نام مسکن ملی در ایلام

تکمیل ظرفیت ثبت‌نام مسکن ملی در ایلام
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۴۷ | ۱۳۹۸/۰۹/۱۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی تولید مسکن در این استان از ساعت 10 صبح امروز سه‌شنبه 19 آذرماه شروع شد که در اولین ساعات اولیه شروع ثبت‌نام با توجه به استقبال مردم از این طرح، ظرفیت‌تکمیل شد.
به گزارش اخبار ساختمان، «علی اصغر کاظمی‌» با اعلام این خبر، اظهار کرد: امکان ثبت‌نام برای کسانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند پس از گزینش ثبت‌نام‌شدگان اولیه در سامانه طرح اقدام ملی تأمین مسکن وجود دارد و زمان آن اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: امکان ثبت‌نام برای آن دسته از کسانی که موفق به ثبت‌نام در این طرح نشده‌اند پس از مراحل بررسی وضعیت شرایط ثبت‌نام‌شده‌ها و احتمال نداشتن شرایط آنان، با اعلام مجدد اداره راه و شهرسازی فراهم خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بابیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای احداث پنج هزار و ۴۹۲ واحد طرح مسکن ملی در این استان انجام‌شده است، تصریح کرد: از ابتدای تصویب طرح، مقدمات اجرای آن ازجمله تعیین زمین و مجوزهای مربوطه در دستور کار این اداره کل در استان قرار گرفت.

وی گفت: تأهل، سابقه سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن ملی، عدم استفاده از امکانات و تسهیلات دولتی برای خرید مسکن و شرایط دریافت تسهیلات اعم از اعتبارسنجی ازجمله شرایط متقاضیان برای ثبت‌نام مسکن ملی است.

ایسنا

برچسب ها:

طرح اقدام ملی ،مسکن ،ایلام 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman