مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی خبر داد؛

۴۰۰ واحد سهم سرایان از مسکن محرومین

۴۰۰ واحد سهم سرایان از مسکن محرومین
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۳۳ | ۱۳۹۸/۰۳/۱۶

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به تفاهم نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین در استان گفت: سهمیه شهرستان سرایان از این تعداد ۴۰۰ واحد است.
به گزارش اخبار ساختمان، علی اصغر آسمانی مقدم با اشاره به احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین در استان کرد: از مجموع تفاهم نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین در استان، پنج هزار واحد سهم بنیاد مسکن و پنج هزار واحد سهم کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه برای هزار و ۲۵۹ خانوار در استان فرم شناسایی تشکیل و ارزیابی انجام شده است افزود: تاکنون ۶۷۶ فقره پرونده احداث مسکن محرومین در استان تشکیل شده و ۲۹۸ پرونده به بانک معرفی شده است.

وی با بیان اینکه پنج هزار واحد سهم بنیاد برای افراد عادی و تحت پوشش نهادهای حمایتی است، افزود: این طرح در طول تاریخ جمهوری اسلامی بی نظیر و نادر است.

وی با تاکید بر جذب حداکثر سهمیه شهرستان خواستار تشکیل کمیته پیگیری ساخت واحدهای مسکونی محرومین در شهرستان بیرجند شد و افزود: همچنین خواستاریم در روند صدور پروانه ساخت واحدها تسریع شود.

آسمانی مقدم تصریح کرد: در صدور پروانه‌ها صرفاً هزینه‌های قانونی منظور شود و از سایر هزینه‌ها معاف شوند.

وی ادامه داد: همچنین در صورت امکان پرداخت هزینه صدور پروانه به صورت اقساطی از متقاضیان این طرح اخذ شود.

وی خواستار استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی و اردوهای جهادی و همچنین آستان قدس برای ساخت واحدهای مسکن محرومین شد.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به مصوبه دولت در خصوص تسهیلات بنیاد مسکن تاکید کرد: هر بانکی که سهل انگاری کند به استان گزارش و معرفی شوند.

وی اظهار داشت: بنیاد مسکن تمام تلاش خود را برای جذب اعتبار لازم و ساخت همه واحدهای مسکونی به کار گرفته است.

مهر

برچسب ها:

مسکن ،ساخت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman