۱۷۷ طرح عمرانی درمیان در دست اجرا

۱۷۷ طرح عمرانی درمیان در دست اجرا
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۲۱ | ۱۳۹۸/۰۳/۱۵

فرماندار درمیان گفت: اکنون ۱۷۷ طرح عمرانی مختلف در این شهرستان با اعتبار بیش از 21 میلیارد تومان در دست اجرا است.
به گزارش اخبار ساختمان، محمد بشیری زاده افزود: سال گذشته از محل منابع مختلف ۳۵ میلیارد و ۷۹۷ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح‌ها مصوب شد که از این مقدار ۲۱ میلیارد و۶۸۲ میلیون تومان اختصاص یافت و در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان در حال هزینه است.

وی بیان کرد: برق رسانی به روستای محروم و مرزی جلاران شهرستان با اعتبار یک میلیارد تومان در دست اجرا است.

بشیری زاده عنوان کرد: همچنین در روستاهای جلاران، ذکری و گل نی شهرستان ۶۴ واحد مسکونی به صورت رایگان برای این مردم محروم ساخته شد.

وی گفت: مرکز جامع سلامت روستای درمیان با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین ساختمان سه خانه بهداشت در این شهرستان در دست اجرا است.

فرماندار درمیان اظهار داشت: آبرسانی پایدار به ۱۳ روستای شهرستان از محل مجتمع‌های آبرسانی کلاته ملأ، فخرود و خونیک چهارتنگ در دست انجام است.

وی افزود: آبرسانی به روستاهای گیت، نوغاب، آن‌یک، ممند، نخاب، سیدان، ذکری و جلاران در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسد و آبرسانی به روستاهای درمیان، فورگ، اره فورگ، سرو و محمدیه تا پایان امسال انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: طرح رفع تنش آبی شهر اسدیه و ۱۰ روستای بخش مرکزی شهرستان نیز با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد و با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد تومان در دست اجرا است.

بشیری زاده گفت: با اجرای این طرح در سال جاری مشکل کم آبی تعدادی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان رفع می‌شود.

شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در ۱۰۵ کیلومتری بیرجند قرار دارد.

ایرنا

برچسب ها:

طرح ،عمران ،ساختمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman