رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان گفت:

در همدان اجاره ساعتی نداریم

در همدان اجاره ساعتی نداریم
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۰۵ | ۱۳۹۸/۰۷/۲۸

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه اجاره ساعتی خانه در مشاورین املاک صورت نمی‌گیرد، گفت: اجاره خانه در مشاورین املاک یک ساله یا 6 ماهه است و اجاره ساعتی نداریم.
به گزارش اخبار ساختمان، ابراهیم جمالی با اشاره به اینکه مدیریت خانه‌هایی که به مسافران اجاره داده می‌شود، چشمگیر نیست، اظهار کرد: مردم از نظر اقتصادی تحت فشار هستند و برای چرخاندن چرخ زندگی خانه‌های خود را اجاره می‌دهند اما نظارت بر روی نحوه اجاره و اینکه به چه کسانی داده می‌شود، کمرنگ است.

وی با بیان اینکه اتحادیه مشاورین املاک از حوزه خانه مسافرها جدا شده است، تصریح کرد: شاید به تعداد انگشت شماری برای اجاره خانه مسافرها به مشاورین املاک مراجعه شود.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان افزود: طرحی برای ساماندهی خانه مسافرها ارائه کردیم که مورد موافقت قرار نگرفت و این موضوع به میراث فرهنگی و گردشگری سپرده شد اما نتیجه مطلوب به دست نیامده است.

جمالی با تأکید بر اینکه افرادی که ساکن شهر همدان هستند، اقدام به اجاره ساعتی خانه مسافرها می‌کنند، یادآور شد: معنا ندارد کسی که ساکن شهر است در این خانه‌ها ساکن شود بنابراین باید نظارت بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان با اشاره به اینکه قیمت مسکن در همدان کاهش 20 درصدی داشته است، اعلام کرد: این کاهش در رونق بازار مسکن تأثیری نداشته است.

ایسنا

برچسب ها:

قیمت ،مسکن ،اجاره ساعتی 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman