معاون کمیته امداداستان کرمانشاه خبر داد:

کمک ۱.۳میلیاردی به اجاره مسکن مددجویان

کمک ۱.۳میلیاردی به اجاره مسکن مددجویان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۳۷ | ۱۳۹۸/۰۷/۲۴

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای کمک به تامین اجاره مسکن مددجویان کرمانشاهی اختصاص یافته است.
به گزارش اخبار ساختمان، کیومرث رحمتی پور گفت: در نیمه نخست امسال دو هزار و ۳۶۶ مددجوی کرمانشاهی از کمک هزینه اجاره مسکن بهره مند شدند.

رحمتی پور عنوان کرد: در این مدت حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای کمک به تامین اجاره مسکن مددجویان کرمانشاهی اختصاص یافته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: حدود ۱۰۰ میلیون تومان از این اعتبار از محل کمک ها و صدقات مردمی تامین شده است.

وی با یادآوری اینکه سقف پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن ۳۰۰ هزار تومان است، تصریح کرد: این کمک هزینه به صورت متغیر و با توجه به شرایط منازل استیجاری خانوارهای تحت حمایت پرداخت می شود.

کیومرث رحمتی پور با بیان اینکه یکی از اهداف این نهاد توانمندسازی خانوارهای مددجو است، گفت: با توجه به اینکه یکی از محورهای توانمندی داشتن منزل مسکونی است امیدواریم با کمک خیران نیکوکار تمامی خانوارهای مستاجر تحت حمایت این نهاد صاحب خانه شوند.

مهر

برچسب ها:

مسکن ،اجاره 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman