استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

ضرورت اجرای طرح مسکن محرومان

ضرورت اجرای طرح مسکن محرومان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۱ | ۱۳۹۸/۰۷/۱۱

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح دو هزار و 440 واحدی مسکن روستایی در استان، گفت: با توجه به فصل کاری در استان لازم است تمام مدیران مرتبط در استان و شهرستان برای اجرای این طرح همکاری کنند، زیرا اجرای این طرح یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
به گزارش اخبار ساختمان، اقبال عباسی 10 مهرماه در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: منطقه ‌ویژه اقتصادی استان در یک هزار هکتار زمین پیش‌بینی شده که این طرح در هیئت وزیران به تصویب رسیده و نیاز به انجام مطالعات جدید ندارد، بنابراین لازم است شرکت‌های خدمات‌رسان خدمات مورد نیاز را به آن محل ارائه دهند.

وی در ادامه با اشاره به طرح دو هزار و 440 واحدی مسکن روستایی محرومان در استان، افزود: با توجه به فصل کاری در استان لازم است تمام مدیران مرتبط در استان و شهرستان برای اجرای طرح همکاری کنند، زیرا اجرای این طرح یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

عباسی گفت: طبیعی است برای ساخت دو هزار و 440 واحد مسکن محرومان در طول یک سال فشارهایی وجود داشته باشد، بنابراین لازم است با مشارکت تمام دست‌اندرکاران پیگیری‌های لازم انجام شود، اگر در هماهنگی‎‌ها مانع تراشی و فرافکنی‌هایی صورت گیرد نامه‌ای به صورت مکتوب نوشته و رونوشتی از آن برای من ارسال شود.

استاندار در خصوص تعدادی از طرح‌های آبی خاکی استان در حوزه کارون، گفت: بایستی نسبت به اخذ مجوزات برای این طرح‌ها اقدامات لازم صورت گیرد، طرح‌ها تعیین تکلیف شده و مجوز تخصیص آب برای آن‌ها گرفته شود.

در ادامه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص طرح دو هزار و 440 واحدی مسکن روستایی محرومان استان، تصریح کرد: 160 میلیارد تومان تسهیلات مربوط به این طرح است و برای هر واحد مسکونی 40 میلیون تومان تسهیلات داده می‌شود که 25 میلیون تومان آن بلاعوض است.

سهراب رئیسی گفت: تاکنون یک هزار و 600 نفر شناسایی شده که از این تعداد 670 نفر تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد 612 نفر به بانک معرفی و 37 مورد منجر به عقد قرارداد شده است.

در ادامه علیرضا شجاعی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: در سفر رئیس برنامه و بودجه به استان 14 پروژه برای استان مشخص شد که باید دستگاه‌های مجری میزان پیشرفت هر پروژه را در سفر آینده رئیس برنامه و بودجه به استان گزارش دهند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 16 پروژه اقتصاد مقاومتی برای استان در سال جاری در نظر گرفته شده است.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن ،تولید 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman