مردمی سازی ساخت مسکن در اولویت قرار دارد

مردمی سازی ساخت مسکن در اولویت قرار دارد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۱۲ | ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تامین زمین و مردمی سازی ساخت مسکن را در اولویت این سازمان دانست.

به گزارش اخبار ساختمان، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در اولین نشست شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه رویکرد اصلی امسال این سازمان مشارکت و تفکر جمعی است، گفت: لازمه پیشرفت و دستیابی به اهداف مورد نظر در سازمان با استفاده از ظرفیت های موجود و تلاش مضاعف امکانپذیر خواهد بود.

مالکی همچنین با اشاره به اقدامات این سازمان در سال گذشته گفت: میزان زمین های تأمین شده برای طرح نهضت ملی مسکن یکی از مهم ترین و شاخص ترین اقدامات وزارت راه و شهرسازی در سال گذشته بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ظرفیت نیروی انسانی شاغل در سازمان ملی زمین و مسکن را از نقاط قوت این مجموعه برشمرد و تأکید کرد: در حال حاضر میزان اراضی در حال آماده سازی برای طرح های مسکن بیش از ۳۷ هزار هکتار زمین معادل بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد است که تأمین این میزان زمین در سازمان ملی زمین و مسکن بی سابقه بوده است.

وی اولویت سازمان ملی زمین و مسکن در سال جدید را انجام دقیق برنامه اجرایی تدوین شده پایان سال قبل دانست و اضافه کرد: همه موارد موجود در این برنامه مهم و از اولویت های کاری امسال سازمان ملی زمین و مسکن است.

تکمیل و توسعه سامانه تدوین پایش و ارزیابی برنامه اجرایی، مولدسازی و درآمدزایی برای اجرای پروژه های جدید، تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، بازشماری منابع و ایجاد آرشیو الکترونیکی، انجام تفاهمات برای ساخت مسکن، اجرای قانون کاداستر، ساماندهی نیروی انسانی، اصلاح ساختار اداری و انجام امور پژوهشی و آموزشی در سازمان از دیگر مواردی بود که مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بر اهمیت انجام آنها تأکید کرد.

گفتنی است در این نشست معاونان املاک و حقوقی، فنی و مهندسی و توسعه مدیریت و منابع گزارش هایی از عملکرد حوزه های کاری خود در سال گذشته ارائه کردند.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman