نشان ملی انتخاب نخست به رنگین پروفیل کویر رسید

نشان ملی انتخاب نخست به رنگین پروفیل کویر رسید
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۰۳ | ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

سه‌شنبه 10 بهمن 1402 برترین تولیدکنندگان صنعت ساختمان در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صداوسیما گرد هم آمدند.

به گزارش اخبار ساختمان،سه‌شنبه 10 بهمن 1402 برترین تولیدکنندگان صنعت ساختمان در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صداوسیما گرد هم آمدند. پنجمین دوره اجلاس روسای صنعت ساختمان، حمل‌ونقل، راه و شهرسازی با حضور شرکت‌های معتبر تولیدکننده برگزار شد. شرکت رنگین پروفیل کویر در این اجلاس سه جایزه معتبر کیفیت را در حوزه تولید در و پنجره کسب کرد.


*  نشان زرین کیفیت برتر؛ در تولید در و پنجره
*  جایزه بین المللی بالاترین سطح امنیت و دوام تکنولوژی برتر؛ در تولید در و پنجره از سوی اتحادیه اروپا
*  نشان ملی انتخاب نخست؛ متخصصین و پیمانکاران در پروژه‌های لوکس و عظیم سراسر کشور


انجام بیش از 8000 پروژه طی سه دهه فعالیت شرکت کویر در صنعت ساختمان
 

شرکت رنگین پروفیل کویر فعالیت خود را از سال 1374 آغاز کرده است. نزدیک به سه دهه فعالیت حرفه‌ای در صنعت ساختمان، برندی نام‌آشنا در حوزه طراحی، تولید و اجرای در، پنجره و نمای آلومینیومی از شرکت کویر ساخته است. شرکت کویر تاکنون توانسته در بیش از 8000 پروژه، افزون بر 2000000 مترمربع در، پنجره و نمای آلومینیومی طراحی و تولید کند.


تجربه فعالیت‌ها و پروژه‌های کویر در همکاری با معماران حرفه‌ای و سازندگان متعهد صورت گرفته که هرکدام از آن‌ها خود آوازه بلندی در صنعت ساختمان دارند. رنگین پروفیل کویر یکی از شرکت‌های یک مجموعه صنعتی بزرگ‌تر به حساب می‌آید. این مجموعه صنعتی از سه شرکت سیم و کابل مغان در شهرک صنعتی شاهرود، رنگین پروفیل کویر و بنا و نمای پایدار کویر تشکیل می‌شود که از سال 1361 آغاز به کار کرده است. از بدو تاسیس شرکت کویر در سال 1374 تاکنون، ده‌ها تیپ در و پنجره و نمای آلومینیومی با بهره‌مندی از سیستم‌های روز اروپا و با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان در کویر طراحی شده تا این مجموعه یکی از طراحان بزرگ و الهام‌بخش صنعت پنجره و نمای آلومینیومی در ایران باشد.
 


چرا استفاده از در و پنجره های آلومینیومی کویر بهتر است؟
 

*  تنوع مقاطع برای سبک‌های مختلف معماری
*  زیبایی چشم‌نواز و تحسین‌برانگیز
*  ماندگاری و دوام برای چندین دهه
*  سبک وزن اما بسیار مستحکم
*  صرفه‌جویی در زمان و هزینه برای تعمیر و نگهداری
*  قابلیت بازیافت و دوستدار محیط زیست
*  امکان ساخت در ابعاد بزرگ
*  تنوع بافت و رنگ
*  مقاطع ظریف و مینیمال
 

در و پنجره های آلومینیومی نسبت به در و پنجره های UPVC از استحکام بیشتری برخوردار هستند. قاب پنجره های آلومینیومی محکم، سبک وزن، مقاوم در برابر عناصر و کاملا ضد زنگ خوردگی است. بر همین اساس و با توجه به کیفیت محصولات مورد استفاده در رنگین پروفیل کویر، شرکت کویر دوام محصولات آلومینیومی خود را تضمین می‌کند.


آلومینیوم امتیاز بالایی در بهره‌وری انرژی و عملکرد دارد. این خبر خوبی برای پیمانکاران و صاحبان خانه‌هایی است که مواد سازگار با محیط زیست را در ساختمان‌های خود ترجیح می‌دهند. در و پنجره های آلومینیومی شرکت کویر به شما و البته طبیعت در صرفه‌جویی انرژی کمک می‌کنند.


در مقایسه با چوب، قاب‌های آلومینیومی نیاز به نگهداری محدودی دارند. پنجره های آلومینیومی کویر به‌راحتی و بدون دردسر تمیز می‌شوند. این پنجره ها رنگ خود را از دست نمی‌دهند و جلوه آن‌ها همیشه طوری است که انگار تازه خریداری شده‌اند. 


شاید مهم‌ترین ویژگی در و پنجره های آلومینیومی، سازگاری آن‌ها با محیط زیست باشد. در و پنجره های آلومینیومی 100درصد قابل بازیافت است و رنگین پروفیل کویر افتخار می‌کند که سهمی در حفظ و ماندگاری محیط زیست دارد.
 


همکاری‌های اروپایی و صادرات خارجی در شرکت کویر


شرکت رنگین پروفیل کویر طی سه دهه حضور در صنعت ساختمان، امروز مصمم است با تکیه بر تجربه و دانش نهادینه شده در سازمان و در راستای تحقق شعار «در کویر ساختن برای ماندگاری است»، گامی ارزشمند در طراحی و اجرای ساختمان‌های ماندگار و پایدار در ایران بردارد. شرکت کویر با ایجاد تعاملی دوسویه با شرکت‌ها و متخصصین بین المللی جهت بهره‌مندی از دانش روز اروپا، طراحی‌های سفارشی و تولید محصولات نوین را با جدیتی بیش از پیش ادامه می‌دهد.


رنگین پروفیل کویر به‌منظور ارتقای دائمی دانش فنی و اجرایی خود، سابقه همکاری با بزرگ‌ترین شرکت‌های اروپایی مانند گاستادلو (Gastadello)، رینرز (Reynaers)، مترا (Metra)، فارائونه (Faraone)، ساپا (Sapa) و دی اف ام (DFM) را در زمینه پنجره و نمای آلومینیومی داشته است. همچنین در حوزه یراق آلات با شرکت‌هایی همچون G-U آلمان، Fapim ایتالیا، Gisesse ایتالیا، Master آلمان، Siegenia آلمان، Roto ایتالیا و Regin ایتالیا همکاری دارد.


فعالیت‌های شرکت رنگین پروفیل کویر به مرزهای ایران محدود نمی‌شود. تعامل با متخصصان و فعالان حرفه‌ای اروپایی، منجر به صادرات بین المللی محصولات کویر شده است.


برخی از محصولات شرکت کویر


شرکت رنگین پروفیل کویر محصولات متنوعی را در حوزه در و پنجره آلومینیومی تولید می‌کند. محصولات کویر همواره با نوآوری، ایده‌های جدید و با تمرکز بر خواسته‌های مشتریان تولید می‌شوند. بهترین متریال و مواد اولیه در تولید در و پنجره های آلومینیومی شرکت کویر استفاده می‌شوند. همچنین تیم کنترل کیفیت کویر به‌طور کامل و همیشگی بر کیفیت محصولات نظارت می‌کند. چراکه برای شرکت کویر، ماندگاری محصولات و استفاده دائمی و با رضایت مشتریان همواره مورد توجه بوده است. برخی از محصولات شرکت کویر عبارت‌اند از:
 

پنجره آلومینیومی غیر حرارت شکن
*  پنجره آلومینیومی حرارت شکن
*  سیستم های لولایی
*  سیستم های کشویی
*  انواع درها
*  سیستم های کرتین وال
 

 

30 سال همکاری شرکت کویر با بزرگ‌ترین معماران ایران در پروژه‌های ماندگار


برند کویر از سال 1374 وارد صنعت ساختمان شده و اکنون نزدیک به 30 سال تجربه طراحی و تولید در و پنجره و نمای آلومینیومی دارد. به‌عنوان برخی از پروژه‌های شاخص شرکت کویر می‌توان به ساختمان مرکزی کتابخانه ملی ایران، بازسازی موزه هنرهای معاصر تهران، مجتمع تجاری آوا سنتر، مجموعه ورزشی نور مبین، مجتمع افق اکباتان و... اشاره کرد. همچنین شرکت رنگین پروفیل کویر در طول مدت فعالیت خود با معماران سرشناسی همکاری داشته است. رضا دانشمیر، کاترین اسپریدونف، امید غلامپور، بیژن شفیعی، مهران حق‌بین، آرش پیرایش و بسیاری نام بزرگ دیگر در پروژه‌های مشترک با شرکت کویر حضور داشته‌اند.
 


کسب دو نشان برتر و یک جایزه بین المللی در پنجمین دوره اجلاس روسای صنعت ساختمان، حمل‌ونقل، راه و شهرسازی، بار دیگر شرکت رنگین پروفیل کویر را در توجه و تمرکز بر کیفیت محصولات خود استوار می‌دارد. طراحی، تولید و اجرای در و پنجره و نمای آلومینیومی در شرکت کویر از این پس همانند گذشته بر پاشنه کیفیت بالا و رضایت مشتریان خواهد چرخید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman