فاز سه‌ اندیشه یا فاز یک‌ اندیشه؛ کدام بهتر است؟

فاز سه‌ اندیشه یا فاز یک‌ اندیشه؛ کدام بهتر است؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۳۷ | ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

شهر جدید‌ اندیشه یک پروژه بزرگ در حومه شهر تهران است که به منظور رفع مشکلات ترافیک و جمعیت بالای شهر تهران طراحی شده است. این شهر با توجه به مراحل پیشرفت خود به چند فاز تقسیم شده است.

به گزارش اخبار ساختمان، شهر جدید‌ اندیشه یک پروژه بزرگ در حومه شهر تهران است که به منظور رفع مشکلات‌ترافیک و جمعیت بالای شهر تهران طراحی شده استاین شهر با توجه به مراحل پیشرفت خود به چند فاز تقسیم شده استحال سوالی که پیش می‌آید این است که کدام فاز شهرک‌ اندیشه بهتر است و ویژگی‌های هر فاز چیست؟

 

کدام فاز شهرک‌ اندیشه بهتر است؟


در پاسخ به این سوال، ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که،‌ اندیشه دارای چند فاز تا می‌باشد و فاز 1، به عنوان قدیمی‌ترین فاز‌ اندیشه شناخته می‌شود؛ از همین رو، این فاز دارای رونق زیادی بوده و از مناطق پرتردد و شناخته شده‌ اندیشه برای خرید آپارتمان و اجاره نشینی می‌باشد؛ همچنین این فاز یک منطقه مناسب برای راه‌اندازی کسب و کار و اجاره یک مغازه است.


فاز یک‌ اندیشه

 

فاز یک‌ اندیشه

 

در این فاز، زیرساخت‌های اولیه شهر جدید‌ اندیشه شکل می‌گیرند؛ فاز یک اولین و قدیمی‌ترین فاز این شهر بزرگ است، این فاز به دلیل وجود اماکن تجاری و اداری فراوان و البته دسترسی راحت‌تر به وسایل حمل و نقل عمومی، جزو شلوغ‌ترین و پرجمعیت‌ترین مناطق‌ اندیشه استقیمت آپارتمان در‌ اندیشه فاز یک بسته به منطقه مورد نظر می‌تواند متفاوت باشد.


شهرک مریم یکی از شهرک‌های مدرن در فاز یک‌ اندیشه می‌باشد، این شهرک با فضای سبز و آرامش بخش خود، جذابیت بسیاری را برای ساکنان و بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند و افراد بسیاری به دنبال خرید آپارتمان در شهرک مریم‌ اندیشه هستندعلاوه بر این، شهرک مریم با دسترسی آسان به مراکز خرید، مدارس، بیمارستان‌ها و امکانات دیگر، محلی مناسب برای زندگی و سکونت است.


آپارتمان‌ها در شهرک مریم با طراحی مدرن و مناسب نیازهای ساکنان، به عنوان گزینه‌هایی مناسب برای خرید یا اجاره شناخته می‌شوند؛ این آپارتمان‌ها با امکانات متنوعی همراه هستند که زندگی راحتی را برای ساکنان فراهم می‌سازند؛ از جمله امکاناتی که معمولاً در آپارتمان‌های شهرک مریم موجود است، می‌توان به پارکینگ، آسانسور، سالن ورزشی و ... اشاره کرد.


فاز سه‌ اندیشه

فاز سه‌ اندیشه


فاز سه‌ اندیشه نسبت به فاز اول این شهر زیر ساخت‌های بهتری دارد و برای کسانی که از زندگی در آپارتمان خسته شده‌اند، مکان مناسبی استبا وجود اینکه بیش از سی سال از احداث فاز سوم می‌گذرد اما ساخت آپارتمان همچنان در آن ادامه دارداین فاز با داشتن پاساژ‌ها، مراکز تجاری و تفریحی مانند سینما و فضای سبز، جزو مناطق محبوب اندیشه است.


شهرک صدف یکی از شهرک‌های معروف و زیبا در‌ اندیشه فاز سه است؛ این شهرک با طراحی منحصر به فرد و معماری زیبا، جذابیت بسیاری برای مردم و بازدیدکنندگان دارد؛ همچنین، موقعیت جغرافیایی مناسب آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


این شهرک با استفاده از روش‌های مدرن معماری و طراحی فضاهای باز، به خوبی با محیط اطراف هماهنگ شده استخانه‌ها و واحدهای مسکونی در این شهرک، با استفاده از نورپردازی مناسب و استفاده از مصالح با کیفیت ساخته شده‌اند که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند؛ شهرک صدف همچنین از ویژگی‌های امنیتی بالایی مانند دوربین‌های مداربسته برخوردار است که در سراسر شهرک نصب شده است.


جهت خرید آپارتمان در شهرک مریم یا خرید آپارتمان در شهرک صدف فاز 3‌ اندیشه با املاک کادوس، تماس حاصل نمایید.


تماس با املاک کادوس:

02165508001

02165508002

 

قیمت آپارتمان در‌ اندیشه فاز یک
 

قیمت آپارتمان در‌ اندیشه فاز یک


در فاز ۱ شهر‌ اندیشه، واحدها و آپارتمان‌های متنوعی وجود دارد که برای خریدارانی که به دنبال یک سرمایه گذاری پایدار هستند، مناسب هستنددر این شهر، انواع آپارتمان‌های نوساز و دست دوم وجود دارند که از نظر قیمت نیز با توجه به موقعیت شهر و ویژگی‌های منحصر به فرد آن، قابل قبول هستند.


اگر به دنبال خرید آپارتمان در فاز یک شهر‌ اندیشه هستید، ابتدا باید نیاز‌های خود را مشخص کنیدآیا به دنبال آپارتمان جدید و نوساز هستید یا آپارتمان دست دوم را‌ ترجیح می‌دهید؟ همچنین، موقعیت و امکانات آپارتمان نیز باید در نظر گرفته شود، آیا آپارتمان در نزدیکی امکانات عمومی و خدمات شهری قرار دارد؟ آیا دسترسی به مراکز تجاری و فرهنگی راحت است؟


مشاورین املاک کادوس، تمامی مشاوره‌هاب لازم را در این زمینه به شما می‌دهند؛ شما با اخذ مشاوره با ما می‌توانید از مزایای زیر بهره مند شوید :

 

1.  داشتن تجربه و دانش: مشاوران املاک با تجربه کادوس دارای دانش و تخصص کامل در زمینه بازار مسکن و امور مربوط به خرید و فروش آپارتمان هستند و همچنین به روز با تغییرات قوانین و مقررات ملکی هستند و در ارزیابی املاک و ارائه راهکارهای بهبود عملکرد معاملات بهترین نتیجه را به شما می‌دهند.
2.  دسترسی به اطلاعات بیشتر: مشاوران با تجربه ما دارای اطلاعات جامع و دقیق درباره بازار املاک، قیمت‌ها، وضعیت منطقه و مشخصه‌های فنی و اقتصادی ملک‌ها هستنداین اطلاعات به شما در تصمیم ‌گیری خرید آپارتمان کمک می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیم‌ها را بگیرید.
3.  شناسایی نیازها و مسائل مشتریمشاوران ما با بررسی نیازها و موارد خاص شما مشتریان خود می‌توانند بهترین پیشنهادات مسکن را به شما ارائه دهندآنها می‌توانند به شما کمک کنند تا اولین بررسی مربوط به محله‌ها، امکانات، راه‌ها و دیگر عوامل مهم را در نظر بگیرید.
4.  مذاکره مهارتمندانه: مشاوران املاک کادوس می‌توانند به شما کمک کنند تا معاملات را بهبود بخشید و به بهترین قیمت ممکن خریداری کنیدآنها با مذاکره مهارتمندانه و ارائه راهکارهای بهتر می‌توانند به شما در صرفه جویی در زمان و پول کمک کنند.
5.  کمک در فرآیند معامله: خرید آپارتمان معمولاً با فرآیند پیچیده حقوقی و مدیریتی همراه استمشاوران کادوس می‌توانند به شما کمک کنند تا در مسیر خرید آپارتمان، از جمله بررسی قرارداد، معامله نامه و سایر مستندات لازم، به درستی رعایت کنید و هیچ تخلفی رخ ندهد.

 

قیمت آپارتمان در‌ اندیشه فاز 3

قیمت آپارتمان در‌ اندیشه فاز 3


در تعیین قیمت آپارتمان‌ در‌ اندیشه فاز 3، عوامل متعددی تأثیرگذار هستند، از مهم‌ترین این عوامل می‌توان به موقعیت جغرافیایی، امکانات اطراف، امنیت محله و نزدیکی به مراکز اصلی شهر جدید‌ اندیشه اشاره کردفاز به دلیل برخورداری از مراکز فرهنگی، مراکز خرید و تفریحی و مدارس معتبر، منطقه پرطرفداری برای سکونت می‌باشد و به همین دلیل بر قیمت ملک‌های این منطقه تاثیر بسیار زیادی گذاشته‌اند.


فاز یکی از قدیمی‌ترین و باکلاس‌ترین محله‌های‌ اندیشه محسوب می‌شود که آپارتمان‌های خوش ساخت بسیار زیادی در آن یافت می‌شوداگر به دنبال خرید آپارتمان در‌ اندیشه فازهستید، ابتدا لازم است نکات مهم خرید ملک را در نظر داشته باشید تا آپارتمانی با مناسب‌ترین قیمت را در این منطقه خریداری کنید.


جهت اطلاع از قیمت آپارتمان در‌ اندیشه فاز 3، تنها کافیست با مشاورین حرفه‌ای کادوس در ارتباط باشید تا مناسب‌ترین آپارتمان را در فاز 3‌ اندیشه به شما پیشنهاد دهند.


نتیجه گیری


انتخاب اینکه می‌خواهید در کدام فاز‌ اندیشه زندگی کنید و کدام یک از آن‌ها بهتر است؟ به سلیقه و شرایط مالی و خانوادگی شما بستگی دارد؛ شما می‌توانید بسته به شرایط و انتظاری که از یک واحد آپارتمان لوکس دارید، هر واحدی را در یکی از فازهای‌ اندیشه انتخاب کنید و از یک زندگی خوب، لذت ببرید.


جهت کسب اطلاعات در زمینه بهترین واحدهای آپارتمانی در فاز و 3‌ اندیشه و دریافت مشاوره در زمینه خرید این آپارتمان‌ها با توجه به شرایط خودتان، توسط شماره‌های زیر با املاک کادوس تماس حاصل نمایید.


تماس با املاک کادوس:

02165508001

02165508002


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman