مکانیابی شهرک های مسکونی در تهران به نتیجه رسید

مکانیابی شهرک های مسکونی در تهران به نتیجه رسید
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۵ | ۱۴۰۲/۰۹/۳۰

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری نشستی در راستای تامین زمین برای مکانیابی شهرک های مسکونی در استان تهران خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به مشکلات بازار مسکن و انباشت تقاضا در استان تهران گفت: یکی از سیاست های ما در دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن در کلانشهرها از جمله در استان تهران ساخت شهرک های جدید مسکونی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: در همین راستا مکانیابی مقدماتی بیش از پنج شهرک مسکونی در استان تهران به نتیجه رسیده است.

مالکی ادامه داد: در نشست امروز گزارش مشاور برای بررسی آخرین وضعیت شهرک های مسکونی استان تهران ارائه شد.

وی در خصوص مکان و آخرین وضعیت پیشرفت این شهرک ها اظهار کرد: گزارش مکانیابی این اراضی در این جلسه از طرف مشاور ارائه و تصمیمات لازم در خصوص تسریع مراحل تصویب این اراضی مطرح شد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اضافه کرد: برخی از این زمین ها در مرحله تصویب در شورای برنامه ریزی و برخی از آنها در مرحله تصویب در شورای عالی شهرسازی هستند.

وی با توجه به اهمیت حل مشکل مسکن در کشور و اولویت آن در برنامه های دولت سیزدهم خواستار پیگیری مداوم برای تسریع در اخذ مصوبات لازم برای شروع عملیات اجرایی در این اراضی شد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman