مدیر سازه مهندسین مشاور بُنسار:

موضوع اصلی کشور حلقه مفقوده ارتباط صنعت با دانشگاه است

موضوع اصلی کشور حلقه مفقوده ارتباط صنعت با دانشگاه است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۳۱ | ۱۴۰۲/۰۹/۲۲

مدیر سازه مهندسین مشاور بُنسار با اشاره به فقدان حلقه ارتباطی میان صنعت و دانشگاه گفت: ارتباط نزدیک‌ میان دانشگاه ها و صنایع سبب می شود دانشگاه ها به سمت مهارت محور شدن حرکت کنند، بنابراین دانشگاه ها می توانند در کنار صنایع نقش فعال تری در اقتصاد کشورها ایفا کنند.

به گزارش اخبار ساختمان، فرزاد بحری در پنل "سازه های فولادی و کیفی سازی" با اشاره به نقش سازه های فولادی در طراحی ساختمان ها اظهار داشت: در موضوع سازه های پایداری موضوع پایداری دارای اهمیت است، در سازه های فولادی امکانات خوبی به ویژه در مواقع بحرانی وجود دارد که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: اما موضوع مهم تر، بحث توسعه پایداری است که به ما اجازه توسعه می دهد و طراحان برای استفاده بیش از پیش از سازه های فولادی باید در کنار مزیت اقتصادی، بار کیفی محصول نهایی را نیز لحاظ کنند.

مدیر سازه مهندسین مشاور بُنسار در ادامه با اشاره به فقدان حلقه ارتباطی میان صنعت و دانشگاه گفت: ارتباط نزدیک‌ میان دانشگاه ها و صنایع سبب می شود دانشگاه ها به سمت مهارت محور شدن حرکت کنند، بنابراین دانشگاه ها می توانند در کنار صنایع نقش فعال تری در اقتصاد کشورها ایفا کنند.

بحری با بیان اینکه انجمن بستر مناسبی برای تعامل صنعت و دانشگاه است تصریح کرد: مهندسین و فارغ التحصیلان دانشگاهی باید در اتمسفر جدی و خشن ساختمان قرار گیرند و تعامل جدی با انجمن داشته باشند، چرا که یکی از مشکلات جدی کشور عدم توجه به ایده‌های درخشان نخبگان دانشگاهی است که به دلیل عدم ارتباط، بسباری این ایده‌ها به مرحله اجرا نمی‌رسد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman