مدیرعامل مجموعه آر جام:

تهیه بانک اطلاعاتی در حوزه صنعت و فولاد منجر به پیشبرد فعالیت ها شده است

تهیه بانک اطلاعاتی در حوزه صنعت و فولاد منجر به پیشبرد فعالیت ها شده است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۳۸ | ۱۴۰۲/۰۹/۲۱

مدیرعامل مجموعه آر جام گفت: با توسعه فعالیت اکنون ۳۵۰ هزار مشترک در دنیای صنعت و فولاد جمع شده اند و جامعه هدف نیز نیازمند این اطلاعات است و از سال ۷۹ دیتاهای شخصی را به دیتاهای متمرکز تبدیل کرده تا بانک اطلاعاتی ایجاد شود و با شناسایی ظرفیت ها رشد مناطق صنعتی فراهم شود.

به گزارش اخبار ساختمان، منوچهر ساعدی مدیرعامل مجموعه آر جام در پنل "سازه های فولادی؛ بانک های اطلاعاتی" اظهار داشت: از سال ۷۵ با شروع فعالیت در حوزه تبلیغات با توجه به نبود واحدهای اطلاعاتی، پیدا کردن موقعیت شغلی و تکمیل پروژه با چالش های زیادی همراه بود که برای سرعت دادن به کارهای شخصی به جمع آوری اطلاعات پرداختم.

وی ادامه داد: با توسعه فعالیت اکنون ۳۵۰ هزار مشترک در دنیای صنعت و فولاد جمع شده اند و جامعه هدف نیز نیازمند این اطلاعات است و از سال ۷۹ دیتاهای شخصی را به دیتاهای متمرکز تبدیل کرده تا بانک اطلاعاتی ایجاد شود و با شناسایی ظرفیت ها رشد مناطق صنعتی فراهم شود.

مدیرعامل مجموعه آر جام عنوان کرد: صادرات را باید به معنی داخلی و انتقال اطلاعات از یک منطقه صنعتی به منطقه صنعتی دیگر معنا کنیم تا طول مسافت ها را کم کنیم و اگر منطقه صنعتی را به شهرک ها تبدیل و به خوبی پردازش کنیم تبدیل به ظرفیت بی نهایتی می شود.

ساعدی در مورد تحلیل داده ها گفت: از ابتدای ورود به دنیای اطلاعات، دیتاها به صورت حروف الفبایی تفکیک می شد که به مرور به محورهای تخصصی و صنفی تقسیم و تفکیک شد، همچنین در دنیای آهن و ابزارآلات چنین طبقه بندی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: استخدام و جذب نیروی انسانی چه در دنیای تولید یا پشتیبانی باید مبتنی بر جنس فعالیت و نیازها باشد و اگر دیتاها درست طبقه بندی شود نیروی انسانی درست پرورش پیدا می کند.

در مورد تفکیک اطلاعات بر مبنای نیازهای واحدهای صنعتی تاکید کرد: اگر اطلاعات به درستی طبقه بندی شود، نیازها قابل شناسایی است و بانک اطلاعاتی کارآمدی تهیه می شود.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman