سرپرست شهرداری پرند خبر داد:

صدور 9 هزار پروانه ساخت مسکن در شهر جدید پرند

صدور 9 هزار پروانه ساخت مسکن در شهر جدید پرند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۳۳ | ۱۴۰۲/۰۹/۱۸

سرپرست شهرداری پرند از صدور پروانه ۹ هزار واحد مسکونی در فاز هفت این شهر طی یک ماه اخیر خبر داد و اعلام کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند برای پیشبرد امور طرح نهضت ملی مسکن، تمام توان خود را به کار گرفته‌ است.

به گزارش اخبار ساختمان، مجتبی مرادی گفت: تسریع و رفع موانع اداری برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی با هدف تحقق تأمین مسکن برای مردم، با جدیت در دستور کار شهرداری پرند قرار دارد و از همین رو یک کارگروه ویژه در شهرداری برای این منظور، تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: فرآیند مذکور از زمان تشکیل پرونده، نزدیک به چهار ماه طول می‌ کشد اما با تدابیر درنظر گرفته‌ شده، برای طرح نهضت ملی مسکن پرند به نصف روز تقلیل یافته و نهایتاً پس از ۲ روز از تکمیل مدارک، پروانه ساختمان صادر می شود.

مرادی خاطرنشان کرد: این پیشرفت مهم طی یک ماه اخیر، حاصل همکاری و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند برای پیشبرد اهداف طرح نهضت مسکن ملی و تلاش همکارانمان در معاونت شهرسازی شهرداری بوده که در نوع خود بی سابقه است.

سرپرست شهرداری پرند یادآور شد: سعی داریم تا این روند را برای تمام موارد و سایر ساخت و سازها در کلیه فازها لحاظ و در کوتاه ترین زمان ممکن پروانه های ساختمانی را صادر کنیم.

لازم به ذکر است که در شهر جدید پرند ٢٧ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در عرصه ای به مساحت ۶٠٠ هکتار ساخته خواهد شد و هم اکنون مقدمات آماده سازی بزرگترین کارگاه عمرانی ساخت مسکن در استان تهران در سایت ۴۴۵ هکتاری پرند در فاز ٧ آغاز شده است.

شهر جدید پرند در ۳۰ کیلومتری جنوب‌ غربی تهران و در مسیر آزادراه تهران ساوه و در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) واقع شده است و روزانه بیش از ۳۰ هزار نفر بین تهران و پرند تردد می کنند.

ایرنا


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman