باید همه بخش ها کمک کنند تا طرح جامع تهران به نتیجه برسد

باید همه بخش ها کمک کنند تا طرح جامع تهران به نتیجه برسد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۴۸ | ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه بسیار امیدوار و خوشبین هستیم که با مدیریت شهردار توانمند تهران مشکلات برطرف شود، گفت: باید همه بخش ها کمک کنند تا طرح جامع تهران به نتیجه برسد.

به گزارش اخبار ساختمان، خسرو دانشجو، معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در آیین افتتاحیه گردهمایی «تهران آینده؛ یک شهر، یک برنامه» با بیان اینکه باید سلیقه های فردی را کنار بگذاریم و مشکلات را در یک مکانیزم قانونی حل کنیم، اظهار کرد: ما توان خود را خواهیم گذاشت تا کمک کنیم این وظیفه سخت انجام شود. البته باید همه بخش ها کمک کنند تا طرح جامع تهران به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: مجموعه شهر تهران با داشتن برنامه ای که در عین حال که تکلیف کلیت شهر را روشن کرده و وظایف مختلف مجموعه ها را تعیین کرده، جهت اعتلای شهر نیز برنامه ریزی کرده و به عزم عمومی برای اجرا نیاز دارد.

دانشجو با بیان اینکه بسیار امیدوار و خوشبین به این موضوع هستم که با مدیریت شهردار توانمند تهران مشکلات برطرف شود، گفت: تهران شهری بزرگ و شهرداری مجموعه ای بسیار بزرگ با چندین هزار کارمند است که باید تمام این موارد را در راستای مصلحت شهر ببینیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با برنامه ریزی می توان هم مسائل شهر را پایش کرد و هم شهرداری می تواند به درآمدهای به حق و درست برای تامین نیازها دست پیدا کند.

عصر روز گذشته آیین افتتاحیه گردهمایی «تهران آینده؛ یک شهر، یک آینده» با حضور خسرو دانشجو، معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا زاکانی، شهردار تهران، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر، احمد قیومی، فرماندار تهران، اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر تهران در سالن همایش های شورا برگزار شد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman