منزل، بهترین سایت و فروشگاه کاغذ دیواری در ایران

منزل، بهترین سایت و فروشگاه کاغذ دیواری در ایران
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۰۹ | ۱۴۰۲/۰۹/۰۶

اگر به‌دنبال یک مرجع فروش بزرگ و رسمی برای کاغذ دیواری می‌گردید، لازم است با بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کاغذ دیواری ایران آشنا شوید.

به گزارش اخبار ساختمان، اگر به‌دنبال یک مرجع فروش بزرگ و رسمی برای کاغذ دیواری می‌گردید، لازم است با بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کاغذ دیواری ایران آشنا شویدسایت منزل‌ فرصتی بی‌نظیر برای تمام کسانی است که قصد بازسازی و نوسازی منزل‌‌ یا محل کارشان را دارند؛ اما وقت خرید حضوری و انتخاب کاغذدیواری مناسب برای دیوارهای محیط ندارند.


این افراد در این مجموعه می‌توانند بدون مراجعه حضوری، بهترین کاغذ دیواری‌ و کامل‌ترین مشاوره برای خرید کاغذ دیواری و انتخاب یک محصول مناسب را دریافت کنندجهت آشنایی بیشتر با خدمات فروشگاه منزل‌ دعوت می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید‌.
 

4 دلیل برای خرید کاغذ دیواری از سایت منزل


اگر اهل خرید آنلاین نباشید شاید کمی انتخاب کاغذ دیواری از یک فروشگاه اینترنتی برایتان سخت باشد؛ اما با شناخت فروشگاه منزل و ویژگی‌های این فروشگاه آنلاین خیالتان بابت خرید امن و تضمینی راحت می‌شود.


تنوع در طرح و مدل‌های کاغذ دیواری


بهترین ویژگی فروشگاه منزل تنوع در طرح و مدل کاغذ دیواری استجدیدترین و به‌روزترین کاغذ دیواری‌های سراسر ایران در این فروشگاه با تضمین قیمت و کیفیت موجود بوده و می‌توانید هر طرحی که در مدنظر دارید را در فروشگاه منزل‌ پیدا کنیددرنهایت به‌راحتی چند کلیک آن را خریداری کرده و روی دیوار خانه یا محل کارتان نصب کنید.


فرصت کافی برای انتخاب کاغذ دیواری


شاغل بودن و شیفت‌های سنگین کاری باعث خستگی‌ زیاد و عدم تمایل افراد به گشت‌وگذار طولانی مدت در بازار می‌شوددر فروشگاه اینترنتی منزل‌ بدون اینکه درگیر خستگی یا ترافیک شوید، می‌توانید طی مدت زمان کوتاهی‌ صدها مدل را مشاهده‌ و بررسی کنید و فرصت کافی برای انتخاب مناسب‌ترین کاغذ دیواری از نظر جنس، طرح و قیمت جهت نصب روی دیوار منزل یا محیط کاری‌تان را داریداطلاعات و توضیحات کاملی از هر جنس کاغذ دیواری در بخش‌ توضیحات محصول وجود دارد که باعث شناخت بهتر کالا توسط مشتری می‌شودهمچنین تصاویر واضح و با جزییات دقیق می‌تواند یک راهنمای کامل برای انتخاب کالا باشد تا با دید بهتری تصمیم بگیرید و خریدتان را نهایی کنید.


امکان بررسی قیمت و محاسبه آنلاین هزینه


می‌توانید بدون اینکه از کسی حضورا درباره‌ی قیمت کاغذ دیواری سوالی بپرسید تنها با چند کلیک، انتخاب طرح مدنظر، متراژ و در نهایت گزینه‌ ثبت سفارش، قیمت کاغذ دیواری و هزینه ارسال آن را مشاهده کنید‌ و اگر در محدوده قیمتی مدنظرتان نبود، قبل از نهایی کردم خرید آن را کنسل و طرح و مدل‌های دیگری از انواع‌ کاغذ دیواری ارزان قیمت انتخاب کنید.


امکان حضور نصاب حرفه‌ای در محل برای نصب کاغذ دیواری روی دیوار


برای آنکه نصب کاغذ دیواری موفقیت آمیز باشد، نیاز به زیرسازی دقیق و تخصص کامل دارد؛ بنابراین وجود یک نصاب کاغذدیواری حرفه‌ای می‌تواند خیال شما را بابت این موضوع راحت کند. کارشناسان سایت منزل‌ با نصب دقیق و تخصصی کاغذ دیواری، دیوارهای ساده منزل شما را به زیباترین دیوار ممکن تبدیل می‌کنند.


معرفی خدمات بزرگ‌ترین فروشگاه کاغذ دیواری ایران

 

Manzel


در این مجموعه خدمات فراوانی در حوزه کاغذ دیواری و انواع پوستر دیواری به مشتریان ارائه می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها را برایتان بازگو می‌کنیماین خدمات عبارتند از:

در مجموعه منزل‌ ترمیم کاغذ دیواری آسیب دیده و نصب حرفه‌ای کاغذ دیواری جدید با مهارت کامل توسط نصاب متخصص صورت می‌گیرد.

کاغذ دیواری و پوستر دیواری در ابعاد و طرح دلخواه مشتری با بهترین کیفیت و رزولوشن بالا چاپ و در محل مدنظر نصب می‌شود.

هر مدل کاغذ دیواری با هر ابعادی که سفارش دهید، توسط پرسنل تیم منزل در سریع‌ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت نصب می‌شود.

نصب کاغذ دیواری روی سطوحی که شرایط سختی برای نصب کاغذ دیواری دارند؛ مثلاً صاف و یکدست نیستند، با تمرکز و دقت بالا انجام می‌شود.

امکان بازدید حضوری و انتخاب طرح مدنظر از نزدیک نیز، برای مشتریانی که قصد خرید حضوری دارند فراهم استدر کنار تمامی خدمات بیان شده می‌توانید خیلی راحت از مشاوره و راهنمایی‌های کارشناسان زبده مجموعه برای انتخاب بهترین مدل کاغذ دیواری کمک بگیرید.

ارسال سریع کالاهای سفارشی با هزینه‌ای مناسب و بسته‌بندی محکم و تضمینی نیز، یکی از ده‌ها خدمت سایت منزل‌ به مشتریان خود است.


نکات طلایی خرید کاغذ دیواری از فروشگاه اینترنتی منزل‌


قبل از هر چیزی به این نکته توجه کنید که سلیقه شخصی شما در خرید کاغذ دیواری مهم است؛ پس مطابق با چه طرح و مدلی که می‌پسندید یک طرح در ذهن انتخاب کنید و چشم‌انداز کلی از آن را مدنظر داشته باشید تا انتخاب راحت شود.


در قدم بعدی سعی کنید رنگ کاغذ دیواری با دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد؛ البته سبک و مدل آن نیز، مهم استمثلاً کاغذ دیواری مدرن برای دکوراسیون مینیمال و مدرن و کاغذ دیواری‌های کلاسیک برای دکوراسیون سلطنتی و مجلل مناسب هستند.


هزینه‌ای که می‌خواهید برای خرید کاغذ دیواری صرف کنید را مشخص کنید تا در همین محدوده قیمتی به‌دنبال بهترین کاغذ دیواری باشیدبرای انتخاب بهتر می‌توانید از کارشناس سایت منزل نیز، کمک بگیرید.


برای دیوارهایی که در معرض رطوبت و خیس شدن قرار دارند، کاغذ دیواری ضد آب و مدل‌هایی که لک آب را کمتر نشان می‌دهند انتخاب کنیدبا کمک راهنمایی تیم منزل مساحت دقیقی که نیاز به کاغذدیواری دارد را مشخص کنید و با متراژ دقیق خرید کاغذ دیواری را نهایی کنید.


توجه کنید که هر کاغذدیواری مناسب یک محیط استمثلاً انواع کاغذ دیواری برجسته و سه‌بعدی برای دیوارهای اصلی مانند دیوار پشت تلویزیون مناسب است و کاغذ دیواری‌های رنگی و طرح‌دار برای دیوار اتاق خواب شیک‌تر به‌نظر می‌رسندپس به تطابق مدل انتخابی با دیواری که قرار است کاغذ دیواری روی آن نصب شود توجه کنید.


قیمت کاغذ دیواری در فروشگاه دکوراسیون داخلی منزل


قیمت کاغذ یا دیواری در فروشگاه آنلاین منزل‌ بستگی به طرح، مدل انتخابی و متراژ تعیین شده توسط مشتری دارد؛ اما این نوید را به شما می‌دهیم که باب دل تمام سلیقه‌ها و با هر قیمتی که مدنظر دارید در این مجموعه کاغذ دیواری وجود دارد؛ بنابراین می‌توانید یک مدل کاغذ دیواری لوکس و شیک برای منزل یا محل کارتان تهیه کنید.


قبل از خرید کاغذ دیواری از فروشگاه آنلاین منزل در تهران یا سراسر کشور به این نکته توجه کنید که چه جنسی مدنظر داریدهر جنس قیمت متفاوت و کیفیت خاص خود را داردمثلا انواع کاغذ دیواری‌های کتان، نانو، الیاف طبیعی، گاما و… قیمت‌های مختلفی دارند.


متراژ کاغذ دیواری در قیمت آن تعیین‌کننده است؛ بنابراین هرچه متراژ بیشتری سفارش دهید، قیمت بالاتری هم خواهد داشتدر این میان ایرانی یا خارجی بودن متریال به‌کاررفته در تولید کاغذ دیواری و هم‌چنین ضخامت و مدل آن روی قیمت نهایی موثر هستندمثلاً کاغذ دیواری‌هایی که طرح برجسته‌ دارند، از قیمت بالاتری برخوردار هستند.


خرید کاغذ دیواری ارزان ترین قیمت از سایت منزل

 

منزل


در این مقاله به صورت اجمالی با ویژگی‌های بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کاغذ دیواری در ایران آشنا شدیمبرای مشاهده مدل‌های متنوعی از صدها کاغذ دیواری و پوستر دیواری شیک و درجه یک با تضمین قیمت و کیفیت متریال کاغذدیواری‌ها به سایت منزل‌ مراجعه کنید.


اگر نکات بیان شده را دقیق مطالعه کرده باشید دیگر مشکلی بابت انتخاب کاغذ دیواری مناسب منزل خود نخواهید داشت به سرعت بهترین کاغذ دیواری موجود در سایت را سفارش می‌دهیدمی‌توانید هفت روز هفته بدون هیچ تعطیلی از فروشگاه منزل‌ خرید و در صورت لزوم مشاوره برای خریدی بهتر دریافت کنید.


مجموعه منزل جزو بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در بحث تولید و فروش انواع‌ کاغذ دیواری و پوستر دیواری است که مشتریان زیادی از سراسر ایران را جذب خود کرده و خدمات خود زا به آن‌ها ارائه می‌دهد.


آدرس فروشگاه اینترنتی منزلhttps://www.manzel.ir

آدرس حضوری تهران، هروی، جنب مجتمع هروی سنتر، مجتمع نگین هروی، طبقه 2

تلفن تماس: 02191303330 - 09129615510


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman