معرفی سهند ابزار

معرفی سهند ابزار
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۵۹ | ۱۴۰۲/۰۹/۰۴

سهند ابزار نامی است که باید بیشتر درباره آن بدانید، خصوصا اگر فعال حوزه صنعت و معدن هستید و به ابزار‌های تخصصی برای انجام امور صنعتی نیاز دارید.

به گزارش اخبار ساختمان، سهند ابزار نامی است که باید بیشتر درباره آن بدانید، خصوصا اگر فعال حوزه صنعت و معدن هستید و به ابزار‌های تخصصی برای انجام امور صنعتی نیاز دارید.


امروز می‌خواهیم درباره یک فروشگاه کاربردی با محصولاتی بی‌نظیر و خدماتی درجه یک حرف بزنیم. پس اگر دوست دارید درباره این خدمات و محصولات بیشتر بدانید، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.


سهند ابزار چیست؟ فروشگاهی به وسعت ایران


ابزار صنعت و معدن چیزی نیست که نیاز عموم مردم باشد و معمولا افرادی که به‌صورت تخصصی درگیر این حوزه هستند با دستگاه‌ها و ابزار‌های آن آشنایی دارند. این دسته از افراد می‌دانند که تهیه این وسیله‌ها چقدر سخت است و برای خریدی باکیفیت چقدر باید بازار را گشت و محصولات مختلف را رصد کرد.


این محصولات معمولا چون صنعتی هستند قیمت بالایی هم دارند و نمی‌شود بدون تحقیق به سراغ‌شان رفت و خریدی کورکورانه انجام داد.


سهند ابزار فروشگاهی اینترنتی است که در زمینه فروش ابزارآلات صنعت و معدن فعالیت دارد. در این فروشگاه شما می‌توانید هر ابزار مربوط به حوزه صنعت و معدن را پیدا کنید و آن را به‌صورت اینترنتی سفارش دهید.


سهند ابزار مشکل بسیاری از فعالان این حوزه را حل کرده و فاصله آن‌ها با دستگاه مورد نیازشان را به یک کلیک رسانده است.


سهند ابزار چه محصولاتی را ارائه می‌دهد؟


در این فروشگاه بزرگ اینترنتی محصولات مختلف و متنوعی ارائه می‌شوند. 16 دسته‌بندی مختلف در فروشگاه وجود دارد و محصولات آن عبارت است از:


*  انواع بتونیر : انواع بتونیر دنده کمر و دنده زیر 300 و 400 لیتری
*  انواع بالابر‌های ساختمانی : تک فاز و سه فاز
*  قیچی میلگرد بر: مناسب خم و برش میلگرد 26 تا 32 در مدل های مختلف
*  الکتروموتور
*  انواع گیربکس حلزونی
*  خاموت زن یا خم کن میلگرد
*  ویبراتور بتن و شلنگ ویبره
*  فیلتر: فیلتر سپراتور، المنت فیلتر، فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر هیدرولیک، فیلتر گازوئیل و دیگر محصولات مربوط
*  قلم و مته
*  ابزار برقی: بتن کن و چکش برقی، انواع دریل، فرز و مینی فرز، ابزارآلات شارژی و بسیاری محصول مربوط به ابزار برقی
*  ابزار دقیق لیزری: تراز لیزری و متر لیزری
*  ابزار معدن: کتراک، چکش بادی، قطعات چکش بادی، شلنگ فشار قوی باد و اتصالات و بسیاری دیگر
*  صفحه برش و ساب: استیل‌بر
*  جوش و برش: دستگاه جوش و اینورتر
*  تفنگ میخکوب و قطعات یدکی
*  کلید اهرمی


تمامی این محصولات را می‌توانید از طریق وبسایت این مجموعه مشاهده و سپس تهیه کنید.


مسیر پر پیچ و خم فروشگاه سهند ابزار


سهند ابزار از همان روز اول تبدیل به یک برند شناخته‌شده و معتبر نشد و سال‌ها زمان نیاز بود تا این برند بتواند به پشتوانه تیم قوی و با دانش خود در این حوزه رشد کند و به بالندگی برسد.


ابزار صنعت و معدن اشرفی نام ابتدایی این مجموعه بود که در این مسیر بیش از 30 سال تجربه داشت. برند اشرفی آرام‌آرام به سهند ابزار تبدیل شد و شکل نوین و امروزی به خود گرفت.


در سال 1393 که فضای بسیاری از کسب‌وکار‌ها هنوز دیجیتالی نشده بود این فروشگاه وبسایت خود را افتتاح کرد و به یک فروشگاه اینترنتی تمام‌عیار تبدیل شد. در تمام این سال‌ها مجموعه به 3 اصل پایبند و متعهد بوده که عبارت است از کیفیت، ایمنی و احترام.


چه روش‌هایی برای خرید محصولات از سهند ابزار وجود دارد؟


برای خرید تنها کافی است نام سهند ابزار را در گوگل جستجو کنید و یا به آدرس https://www.sahandabzar.com/ مراجعه کنید . شما می‌توانید از طریق درگاه پرداخت یا حتی روش کارت‌به‌کارت خریدتان را از این فروشگاه انجام بدهید.


با این‌که این فروشگاه یک فروشگاه اینترنتی است اما برای ساکنین تهران، خراسان، گیلان،مازندران، استان گلستان،کردستان و کرمانشاه امکان خرید حضوری و پرداخت در محل نمایندگی ها نیز وجود خواهد داشت.


آیا برای خرید از سایت سهند ابزار حتما نیاز به اکانت داریم؟


برای خرید هیچ نیازی به نام‌نویسی در وبسایت و عضویت نیست. شما می‌توانید به‌صورت مهمان وارد وبسایت شوید و خریدتان را با خیال راحت انجام دهید.


عضویت برای شما مزایایی به همراه دارد که شامل اطلاع‌رسانی از خبرنامه‌ها و تخفیف‌های مختلف است. اما لزومی برای ایجاد حساب کاربری در این وبسایت نیست. درصورتی‌که حساب کاربری شما ایجاد شود ما نسبت به حفظ حریم خصوصی شما متعهد خواهیم بود.


روش و زمان ارسال سفارش از سهند کالا به چه صورت است؟


اگر قصد خرید عمده داشته باشید بهتر است با دفتر تهران برای خریدتان هماهنگ کنید. منظور از خرید عمده نیز خرید بیش از 5 مورد از یک محصول است.


متناسب با نوع کالا هزینه ارسال به باربری یا ترمینال شهرستان محاسبه خواهد شد و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. زمان ارسال کالا نیز با توجه به ترافیک کاری بین 1 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش است.


امکان اجاره محصولات در سهند ابزار وجود دارد؟


یکی از امکانات جذاب سهند ابزار امکان اجاره محصولات تخصصی حوزه صنعت و معدن است. کرایه در تهران و کرج شامل انواع ابزار آلات برقی و موتوری می‌شود. تمامی محصولات پیش از ارسال برای کرایه تست می‌شوند تا مشکلی نداشته باشند.


برای کرایه نیز یک مدرک شخصی از فردی که نسبت به اجاره اقدام کرده گرفته خواهد شد و درصورتی‌که شرکتی خواهان کرایه محصولات باشد رسید سربرگ‌دار مهرشده توسط شرکت نیز قابل قبول است.


هزینه رفت‌ و برگشت دستگاه به‌عهده مشتریان عزیز است و دستگاه‌ها در نهایت سلامتی تحویل و پس‌ گرفته می‌شوند. برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه سنگین محصولات تخصصی صنعتی و معدنی را بپردازند این روش یک روش کارآمد و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.


چرا باید سهند ابزار را انتخاب کنیم؟


این فروشگاه یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌های حوزه ابزار تخصصی صنعت و معدن در ایران است. شما می‌توانید هر ابزاری را در این فروشگاه پیدا کنید و در هر جای ایران آن را تحویل بگیرید.


می‌توانید حضوری به شعب مختلف این فروشگاه مراجعه کنید و دستگاه را از نزدیک بررسی نمایید و سپس در محل پرداخت داشته باشید.


حتی می‌توانید دستگاه مورد نیازتان را نخرید و تنها از مجموعه برای انجام پروژه مورد نظرتان اجاره کنید. با تمامی این‌ها شما به ما بگویید که چرا نباید سهند ابزار را انتخاب کنیم؟


جمع‌بندی


سهند ابزار فروشگاهی معتبر و تخصصی در زمینه ابزار صنعت و معدن است و محصولات زیادی را به‌فروش می‌رساند.


شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت رسمی این فروشگاه از محصولات و خدمات مختلف آن بهره‌مند شوید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.


منبع: https://sahandabzar.com


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman