دریافت کد رهگیری و اجاره نامه رایگان شد

دریافت کد رهگیری و اجاره نامه رایگان شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۲۲ | ۱۴۰۲/۰۸/۱۰

نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار مسکن گفت: خبر خوب وزارت راه و شهرسازی برای مستاجران عزیز این است که دریافت کد رهگیری و اجاره نامه برای مستأجران در سامانه ملی املاک و اسکان رایگان است.

به گزارش اخبار ساختمان، علیرضا مهلی پیش از ظهر امروز در حاشیه جمع آوری کانکس های بنگاه ها و املاک های غیرمجاز و متخلف و متصرف سایت مسکن مهر خرم آباد، اظهار کرد: جمع آوری کانکس های بنگاه ها و املاک های غیرمجاز و متخلف و متصرف سایت مسکن مهر خرم آباد با دستور دادستان محترم و عمومی انقلاب شهرستان انجام شد.

نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار مسکن کشور بیان کرد: مردم حتما در مراجعه به بنگاه های املاک دقت کنند که این واحد صنفی پروانه کسب قانونی و نرخنامه داشته باشد.

مهلی افزود: مردم حتما از نوشتن قولنامه چه در قالب اجاره نامه چه مبایعه نامه دستی خودداری کنند و حتما کد رهگیری برای معاملات خود ثبت کنند.

وی عمده تخلفات بنگاه های املاک را نداشتن پروانه کسب، گران فروشی در اخذ کمسیون و استفاده از مبایعه نامه های دستی عنوان کرد‌.

نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم بازار مسکن خاطرنشان کرد: خبر خوب وزارت راه و شهرسازی برای مستاجران عزیز این است که دریافت کد رهگیری و اجاره نامه برای مستأجران در سامانه ملی املاک و اسکان رایگان است.

فارس


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman