مدیر مهندسی پلی ران:

لزوم پایداری سیستم های فاضلاب در زلزله های غیرمخرب به منظور جلوگیری از شیوع بیماری

لزوم پایداری سیستم های فاضلاب در زلزله های غیرمخرب به منظور جلوگیری از شیوع بیماری
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۵۷ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

مدیر مهندسی پلی ران تاکید کرد: اهمیت حفظ تاسیسات در زلزله های غیرمخرب به سبب جلوگیری از انتقال بیماری است؛ از اینرو پایداری شبکه های فاضلاب اهمیت مضاعفی دارد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، محمد قاسمی مدیر مهندسی پلی ران در پنل "بنای برتر؛ زلزله" اظهار داشت: مرکز تحقیقات و مقررات ملی ساختمان الزاماتی را برای تاسیسات دارند؛ از اینرو در زمینه شبکه های فاضلاب محصولاتی تولید می شود تا در زمین لرزه های غیرمخرب توان بیشتری داشته باشد.

وی در مورد پایداری شبکه های فاضلاب افزود: پوش فیت به عنوان یک سیستم با درجه آزادی و دارا بودن انعطاف سه درجه ای در محل سوکت ها، پایداری و آب بندی دائمی دارد.

مدیر مهندسی پلی ران بیان کرد: در زلزله سرپل ذهاب، تاسیسات ساختمان هایی که از پی وی سی بود در تنش های غیرمخرب باعث شکست شبکه فاضلاب شد اما ساختمان هایی که مهندسی ساز بوده و از پوش فیت استفاده کرده بودند، شبکه فاضلاب پایدار و قابل استفاده بود.

قاسمی تاکید کرد: اهمیت حفظ تاسیسات در زلزله های غیرمخرب به سبب جلوگیری از انتقال بیماری است؛ از اینرو پایداری شبکه های فاضلاب اهمیت مضاعفی دارد.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman