از ضرورت اهمیت آموزش در پلی ران تا نظارت بر اجرای پروژه ها

از ضرورت اهمیت آموزش در پلی ران تا نظارت بر اجرای پروژه ها
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۰۳ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

ناظر ارشد پلی ران بیان کرد: در سال های اولیه هر محصولی که در پروژه ها مورد استفاده قرار می گرفت همراه با نظارت مستقیم روی پروژه ها بود که از این جهت با چالش های بسیاری روبه رو بودیم؛ چرا که تا پیش از این سیستم های چدنی به شیوه سنتی مورد استفاده قرار می‌ گرفت، بنابراین پذیرش سیستم پوش فیت برای آن ها بسیار مشکل بود.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، علی رهنمون ناطر ارشد پلی ران در پنل "بنای برتر و آموزش" اظهار داشت: از زمانی که سیستم پوش فیت وارد بازار شد نکته ای که همواره مورد توجه تیم فنی قرار داشت، موضوع آموزش بود.

وی بیان کرد: در سال های اولیه هر محصولی که در پروژه ها مورد استفاده قرار می گرفت همراه با نظارت مستقیم روی پروژه ها بود که از این جهت با چالش های بسیاری روبه رو بودیم؛ چرا که تا پیش از این سیستم های چدنی به شیوه سنتی مورد استفاده قرار می‌ گرفت، بنابراین پذیرش سیستم پوش فیت برای آن ها بسیار مشکل بود.

ناظر ارشد پلی ران ادامه داد: نکته حائز اهمیت برای پلی ران، آموزش رایگان برای جامعه مهندسین و مجریان بود که مصرف کنندگان دانش فنی لازم را داشته و طراحی دقیقی را انجام بدهند.

رهنمون تصریح کرد: یکی از نکات مهم در سیستم پوش فیت، استفاده از بست برای هر یک از محصولاتمان بود؛ برای مثال در سیستم چدنی، با سیم آن را نگه می داشتند اما پلی ران در سیستم پوش فیت برای هر محصول بست ویژه آن محصول طراحی شده بود؛ بنابراین سعی ما این است که برای پیشبرد درست پروژه، موضوع آموزش و نظارت را در کنار مجریان داشته باشیم.


برچسب ها:

سیستم پوش فیت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman