کارشناس ارشد فنی و توسعه پلی ران:

خلاقیت و نوآوری محور رشد متوازن در پلی ران است

Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۴۱ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۴

کارشناس ارشد فنی و توسعه پلی ران بیان کرد: پلی ران چندان مایل با طی مسیرهای گذشته نیست و اساسا فلسفه تیم توسعه پلی ران، اتخاذ راهکارهای نوآورانه در مسیر رشد و شکوفایی است.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، فرشید سلامی در پنل "بنای برتر؛ نوآوری بیشتر" با اشاره به چگونگی نیازسنجی بازار در پلی ران اظهار داشت: شبکه یابی و ارتباط با مجریان و سازندگان در سراسر کشور همواره در پلی ران مورد توجه بوده و به صورت مستمر بازخوردهایی را از جامعه مخاطب دریافت می کنیم و با شناسایی مشکلات و بررسی آن ها در تیم توسعه تلاش داریم تدابیر جدیدی اتخاذ شود.

وی همچنین ادامه داد: علاوه بر این، تیم فنی سعی دارد با رصد فرایند رشد و پیشرفت شرکت های بزرگ و مطرح، گام های موثری در زمینه نوآوری و خلاقیت برداشته و رشدی متوازن را رقم بزند.

کارشناس ارشد فنی و توسعه پلی ران بیان کرد: پلی ران چندان مایل با طی مسیرهای گذشته نیست و اساسا فلسفه تیم توسعه پلی ران، اتخاذ راهکارهای نوآورانه در مسیر رشدو شکوفایی است.

سلامی سپس با اشاره به بهره گیری از نرم افزارها در بخش تاسیسات افزود: بیشتر نقشه های ساختمانی دو بعدی هستند که کاربرد بسیاری در قرن ۲۰ دارد و بالغ بر ۵۰ درصد هزینه پروژه های ساختمان صرف فرایند حین ساخت می شود، که در این راستا نرم افزار رویت( Revit) سردمدار است که به صورت همزمان توسط معماران، پیمانکاران و سازندگان به صورت مجازی مورد بررسی و تحلیل و ور نهایت مدل سازی می شود.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman