مدیرعامل این شرکت مطرح کرد:

سبک های جدید دکوراسیون داخلی با محصولات آریو چای کارما

سبک های جدید دکوراسیون داخلی با محصولات آریو چای کارما
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۲۷ | ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

مدیرعامل شرکت آریو چای کارما گفت: محصولات شرکت آریو چای کارما در ضخامت ها و روکش های مختلف تولید می شود تا نیاز بازارهای داخلی و خارجی را تامین کند.

میلاد پورمند در گفت و گو با خبرنگار اخبار ساختمان گفت: شرکت آریو چای کارما یک شرکت خانوادگی است که تقریبا پنج نسل در این صنعت فعالیت کرده ایم و در حال حاضر موفق شده ایم محصولی را تولید کنیم به نام فوم پنل که شامل یک فوم در زیر کار و روکشی از جنس چوب و یا پی وی سی است و حالت لوور که در سایت های خارجی ترند شده است را تولید کرده ایم.

مدیرعامل شرکت آریو چای کارما در ادامه گفت: محصولات شرکت آریو چای کارما در ضخامت ها و روکش های مختلف تولید می شود تا نیاز بازارهای داخلی و خارجی را تامین کند.

وی همچنین در ادامه گفت: ضخامت محصولات ما از 8 میلیمتر تا 22 میلیمتر است و روکش ها نیز دارای کیفیت های مختلف است تا در بازارهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد به اینصورت که روکش های تمام چوب برای کشورهای عمان، امارات و دیگر کشورهای عربی است و روکش های پی وی سی نیز برای استفاده در بازار داخلی است.



پورمند درباره مصارف این متریال در صنعت ساختمان گفت: معمولا از این برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود و ترکیب این محصول با سایر محصولات می تواند جلوه زیبایی به دکوراسیون داخلی ببخشد و به طور کلی مصارف زیادی برای دکوراسیون داخلی خواهد داشت که علاوه بر زیبایی بخشیدن به دکوراسیون می تواند در مقایسه با سنگ هایی که در نمای داخلی استفاده می شود وزن سازه را تا حد زیادی کاهش دهد.

مدیرعامل شرکت آریو چای کارما همچنین درباره تنوع رنگی این محصولات افزود: تنوع رنگی محصولات با روکش پی وی سی و روکش طبیعی که در مجموعه آریو چای کارما تولید می شود تقریبا شامل 50 رنگ است و در بخش محصولات ماربل شیت نیز تنوع رنگی در حدود 80 رنگ است که در حال حاضر موجودی شرکت ما تنها 20 رنگ است.

وی در پایان گفت: از دیگر محصولاتی که در شرکت آریو چای کارما شامل قرنیز، دیوارکوب و تمام ابزارآلات مربوط به پارکت نیز در مجموعه ما تولید و به بازار عرضه می شود.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman