قائم مقام این شرکت عنوان کرد:

محصولات کیان پانل منطبق بر استانداردهای روز تولید می شود

محصولات کیان پانل منطبق بر استانداردهای روز تولید می شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۰ | ۱۴۰۲/۰۶/۲۲

قائم مقام شرکت کیان پانل گفت: تمام تلاش مجموعه کیان پانل، پاسخ به نیازهایی چون ایمنی، کاهش هزینه، تنوع و زیبایی در صنعت ساخت و ساز است و کیان پانل با تجربه ای نزدیک به ۲ دهه و با به کارگیری جدیدترین تکنیک های تولیدی و نظارتی درصدد کیفـیت بخشی هرچه بیشتر در این حوزه است.

به گزارش اخبار ساختمان، مهندس کرمی قائم مقام شرکت کیان پانل در ادامه گفت: پیشینه صنعت پانل در کشور ما به بیش از چهار دهه قبل بر می گردد و طی حدود 15 سال گذشته با توجه به توسعه فعالیت های مهندسی در کشور، زمینه آشنایی مهندسان مشاور، مهندسان مجری و شرکت های پیمانکاری در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع مختلف با صنعت پانل بیشتر شده است و باعث افزایش کاربرد محصولات این صنعت شده است.

کرمی ادامه داد: بنابراین دغدغه تحول در عرصه ساخت و ساز و بهره گیری از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا در این حوزه، سبب تاسیس شرکت قطعات پیش ساخته فلزی کیان یا همان کیان پانل شد و شرکت کیان پانل به عنوان عضوی از هلدینگ ساختمانی تیراژه در سال ۱۳۸۳ با هدف ارتقا کیفیت ساخت و ساز صنعتی شکل گرفت و هم اکنون نزدیک به 17 سال است که در زمینه تولید ساندویچ پانل های سقفی و دیواری با روش کاملا اتوماتیک و پیوسته در حال فعالیت هستیم.

قائم مقام شرکت کیان پانل درباره اهمیت صنعت پانل در حوز ساخت و ساز گفت: یکی از بارزترین ویژگی های ساندویچ پانل عایق بودن در برابر حرارت و برودت است و همچنین سرعت نصب بسیار بالایی نیز برخوردار است و به راحتی می توان این محصول را حمل کرد که این ویژگی ها باعث شده است تا ساندویچ پانل یک محصول بسیار فلکسیبل باشد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

کرمی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه چه محصولاتی در مجموعه کیان پانل تولید می شود؟ گفت: به طور کلی محصولات مجموعه کیان پانل در 2 گروه ساندویچ پانل های سقفی و ساندویچ پانل های دیواری تولید می شوند که هرکدام با توجه به نوع پوشش (ورق گالوانیزه، آلوزینک، آلومینیوم، فویل آلومینیوم و یا فویل مسلح) و رنگ های مختلف در ضخامت های متفاوت می تواند تنوع کالای تولیدی مجموعه کیان پانل را تشکیل دهد.

قائم مقام شرکت کیان پانل با بیان اینکه محصولات این شرکت در بالاترین سطح کیفیت و منطبق با استانداردهای روز در زمینه ذخیره انرژی تولید می شود، افزود: ساندویچ پانل سقفی همانطور که از نامش پیداست، برای پوشش سقف کاربرد دارد و باید از مقاومت مکانیکی بالاتری برخوردار باشد.

وی گفت: ساندویچ پانل سقفی همچون ساندویچ پانل های دیواری، دارای ساختاری سه لایه است که لایه میانی یا همان عایق درون ساندویچ پانل ها، از جنس پلی یورتان ساخته شده که عایق مناسبی در برابر دما، صدا و … است.



وی در ادامه گفت: جنس رویه ساندویچ پانل های کیان پانل را یکی از پوشش های گالوانیزه، آلوزینک یا ورق آلومینیوم تشکیل داده است و لایه زیرین آن به صورت فویل مسلح، فویل آلومینیوم و یا کاغذ کرافت باشد تا هم وزن کمتری داشته باشد و هم به لحاظ اقتصادی به صرفه تر باشد. ساندویچ پانل ها به عنوان نسل جدید مصالح ساختمانی با هدف ارتقای عملکرد سقف سازه‌ ها در شرایط آب و هوایی مختلف مانند برف، باران و تابش شدید نور خورشید، جایگزین مصالح ساختمانی سنتی شدند تا امنیت و کارایی را در صنعت ساخت و ساز بازتعریف کنند.

کرمی همچنین گفت: ساندویچ پانل دیواری با دارا بودن ویژگی های یک دیواره مقاوم و مطمئن، قابلیت تولید در ضخامت های مختلفی را دارد و از ویژگی های مهم ساندویچ پانل دیواری می توان به جلوگیری از هدررفت انرژی اشاره کرد، ساندویچ پانل دیواری در انواع و ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شوند و جنس رویه ها و ضخامت ساندویچ پانل دیواری بسته به طراحی و کارکرد آن متغیر خواهد بود علاوه بر این ساندویچ پانل دیواری با دو نوع فرمینگ شیاردار و کلاسیک، از تنوع طراحی خوبی نیز برخوردار است و همچنین از این محصول علاوه بر دیوار خارجی، می توان برای جداکننده درون ساختمانی نیز استفاده کرد.

قائم مقام شرکت کیان پانل در ادامه گفت: تمام تلاش مجموعه کیان پانل، پاسخ به نیازهایی چون ایمنی، کاهش هزینه، تنوع و زیبایی در صنعت ساخت و ساز است و کیان پانل با تجربه ای نزدیک به ۲ دهه و با به کارگیری جدیدترین تکنیک های تولیدی و نظارتی و همچنین قابلیت تولید روزانه بیش از ۷۰۰۰ متر مربع از انواع ساندویچ پانل، کانکس، کمپ، ورق فـرم گرفته و فلاشینگ، درصدد کیفـیت بخشی هرچه بیشتر در این حوزه است و در حال حاضر 52 پرسنل به صورت مستقیم در مجموعه کیان پانل مشغول به فعالیت هستند.

وی در پاسخ به این سوال که ساندویچ پانل ها تا چه حد می توانند در بحث کاهش مصرف انرژی کمک کننده باشند؟ گفت: با توجه به اینکه در ساندویچ پانل ها از یک عایق بسیار خوبی مانند فوم پلی یورتان استفاده می شود می تواند تا حد زیادی به کاهش و سیو انرژی کمک کند و در مکان های سردخانه ای می توان از ضخامت های بالا استفاده کرد و مکان های صنعتی نیز می توان با کمترین هزینه و بازدهی بالا از این محصول برای سقف ها و دیوارها استفاده نمایند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman