مدیرعامل این شرکت عنوان کرد:

رقابت محصولات کرد استون با محصولات ترکیه ای و آلمانی

رقابت محصولات کرد استون با محصولات ترکیه ای و آلمانی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۰۳ | ۱۴۰۲/۰۶/۲۰

مدیرعامل شرکت کرد استون گفت: شرکت کرد استون در حوزه تولید انواع سنگ های دکوراتیو نما، تایل های بتن اکسپوز، موزائیک های صنعتی و واش بتن صنعتی فعالیت می کند که توانسته است طیف وسیعی از محصولات را در اختیار طراحان و معماران قرار دهد.

رنجبر در گفتگو با خبرنگار اخبار ساختمان گفت: شرکت کرد استون از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرده است که در ابتدا و تا سال 96 بر اساس دانش فنی که از روسیه وارد کشور کرده بودیم در حوزه تولید سنگ های مصنوعی فعالیت می کردیم و در سال های بعد با ارائه نوآوری های خاص و وارد کردن خط تولید مازای آلمان توانستیم در حوزه تولید موزائیک های صنعتی و واش بتن صنعتی شروع به تولید کنیم.

مدیرعامل شرکت کرد استون در ادامه گفت: در بخش تولید محصولات بر پایه بتن اکسپوز با توجه به تغییراتی که قالب سازی این محصولات داشتیم توانستیم تنوع در این بخش را افزایش دهیم و خوشبختانه الان چندین مدل سنگ های دکوراتیو در حوزه نما را به سبد محصولات اضافه کنیم و همچنین در بخش مصالح مورد استفاده در کفسازی پروژه ها نیز محصولات بسیاری را می توانیم تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار بدهیم.

 

کرد استون

وی درباره چالش هایی که در مورد استفاده از سنگ های طبیعی وجود دارد که استفاده از این محصولات مدرن می تواند آنها را حل کند، گفت: محصولات کرد استون با چگالی 1.650 و از بازتولید مواد دورریز معادن تولید می شود که این موضوع از تخریب معادن جلوگیری می کند و موجب حفظ محیط زیست می شود و همچنین توانسته ایم انواع سنگ های طبیعی را در مجموعه کرد استون بازتولید کنیم.

رنجبر ادامه داد: این شیوه تولید باعث می شود تا قیمت تمام شده را برای مصرف کنندگان کاهش یابد و از طرفی نیز وزن پایین این محصولات باعث می شود تا از تحمیل بار اضافه به بنا جلوگیری کند.

وی همچنین ادامه داد: تنوع رنگی محصولات نیز باعث شده است تا بتوانیم رنگ های دلخواه طراحان و مهندسان را در اختیار آنها قرار دهیم و همچنین این محصولات در ابعاد مختلف برای نمای ساختمان ها نیز در دسترس مصرف کنندگان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت کرد استون با بیان اینکه دست طراحان و معماران در حوزه طراحی ساختمان باز گذاشته ایم گفت: با توجه به تنوع در رنگ، ابعاد و سایر ویژگی های این محصولات توانسته ایم دست طراحان و معماران را در حوزه طراحی ساختمان باز بگذاریم و علاوه بر این نیز امکان سفارشی سازی و ساخت طرح های اختصاصی نیز برای بسیاری از سازندگان در مجموعه کرد استون وجود دارد.

رنجبر درباره فعالیت های صادراتی مجموعه کرد استون گفت: ما در 2 سال گذشته به عنوان صادرکننده برتر استانی انتخاب شده ایم و عمده محصولات ما به عراق و سوریه صادر می شود و همچنین صادرات به عمان و دبی را نیز در کارنامه کاری خود داریم.

مدیرعامل شرکت کرد استون با بیان اینکه محصولات ما هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ قیمتی قابلیت رقابت با محصولات جهانی را دارد گفت: خوشبختانه محصولاتی که در بخش نمای ساختمان به بازار عرضه کرده ایم نسبت به برخی برندهای ترکی، آلمانی و... دارای کیفیت بالاتر و قیمت پایین تر هستند و بازخوردی که از بازارهای صادراتی دریافت کرده ایم نشان از رضایتمندی این کشورها از محصولات کرد استون دارد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman