مدیرعامل شرکت تیران تونل بیستون عنوان کرد:

ماشین آلات تیران تونل بیستون سرعت ساخت و ساز را افزایش و هزینه ها را کاهش می دهد

ماشین آلات تیران تونل بیستون سرعت ساخت و ساز را افزایش و هزینه ها را کاهش می دهد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۵۰ | ۱۴۰۲/۰۶/۱۹

مدیرعامل شرکت تیران تونل بیستون گفت: شرکت تیران تونل بیستون بیش از یک دهه است که فعالیت خود را در حوزه تولید ماشین آلات و دستگاه های سیمان پاش، دستگاه های گچ پاش و دستگاه انتقال ماسه و پوکه برای ساختمان های بلندمرتبه است که این دستگاه ها کمک می کند تا سرعت ساخت و ساز در این حوزه ها پنج تا هفت برابر افزایش یابد و به طور کلی مسیر گذار از ساخت ساز سنتی به ساخت و ساز مدرن را آماده کرده است.

به گزارش اخبار ساختمان، هادی قربانی در ادامه گفت: برند تیران تونل بیستون (TTB) توسط متخصصین مجرب تشکیل شده است، با توجه به وسعت کشورها و نیاز بیشتر به واحدهای مسکونی، پروژه های عمرانی، راهسازی، سد سازی، تونل سازی، روش های سنتی ساخت جوابگوی بخش محدودی از این نیاز است. همچنین به مقوله مقاوم سازی سازه های موجود نیز باید توجه کرد و با توجه به نیاز بهبود کیفیت ساخت پروژه ها که در اغلب کشورهای بزرگ دنیا متداول است باید روش های تولید صنعتی سازی بطور جدی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت تیران تونل بیستون ادامه داد: این شرکت با بهره گیری از دانش و فن آوری روز جهان و با بهره گیری از تجارب علمی مهندسین، مشاورین و اساتید و به کارگیری ماشین آلات پیشرفته صنعتی و کادر مجرب و استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا مطابق با استانداردهای جهانی با هدف قطع اندیشه وابستگی و پاسخ به نیازهای مورد نظر، قدم در مسیری نهاده که امروز پس از سال ها موفق به کسب افتخارات مهم و تولید محصولاتی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب تر از نمونه های خارجی در نوع خود گردیده است.

وی با بیان اینکه دستگاه (اسکرید) انتقال مصالح یک از دستگاه هایی است که در مجموعه تیران تونل بیستون در حال تولید است؛ گفت: استفاده از این محصول اقتصادی ترین روش برای انتقال مصالح به طبقات در ساختمان های بلندمرتبه (تا 25 طبقه) و مکان های صعب العبور است که از این شاتکریت بیشتر جهت انجام عملیات کفسازی استفاده می شود.

وی گفت: این پمپ در مقایسه با پمپ های پریستالتیک، منو پمپ و یا پمپ پیستونی که نمی توانند مصالح خشک و نیمه مرطوب را پمپاژ کنند می تواند به راحتی این امکان را برای ما فراهم کند. مکانیزم عملکرد این دستگاه صرفا بر اساس انتقال مصالح به واسطه هوای فشرده است که این امر باعث شده تا استفاده از این دستگاه برای مصرف کننده بسیار ساده و مقـرون به صرفه باشد.



قربانی ادامه داد: از دیگر محصولاتی که در مجموعه ما در حال تولید است دستگاه شاتکریت پیستونی (سیمان پاش) است که بیشتر برای ساختمان 13 تا 15 طبقه بدون نیاز به جابجایی مصالح و به واسطه شلنگ های موجود هم کار انتقال مصالحی نظیر سیمان و هم پاشش این مصالح را انجام خواهد داد و درصورت آماده بودن مصالح اولیه قادر خواهد بود عملیات پاشش را در شرایط پروژه بین 50 تا 60 مترمربع از بنا در هر ساعت را انجام دهد که با این شرایط می تواند نیاز به نیروی انسانی تا 50 درصد کاهش دهد.

مدیرعامل شرکت تیران تونل بیستون در توضیح دستگاه شاتکریت گچ پاش (ملات پاش T4 پمپی) گفت: این دستگاه برای انواع ملات های آماده و پلاسترها مناسب است که با سرعت فوق العاده دیگر نیازی به صرف زمان زیاد و تهیه و آماده سازی گچ و انتقال به استاد کار نیست و این دستگاه به صورت خودکار گچ را میکس و عملیات پمپاژ را انجام می دهد که نسبت به روش های سنتی سرعت 10 برابری خواهد داشت.

وی درباره محصول جدید این شرکت گفت: دستگاه میکسر آنلاین نیز جدیدترین دستگاهی است که برای اولین بار در نمایشگاه رونمایی شد و قادر است مخلوط بتن را در لحظه آماده کند که به نوعی جایگزینی برای میکسرها محسوب می شود و به واسطه اینکه بدون دخالت دست این کار را انجام می دهد می تواند مصالح را به صورت یکنواخت و یک دست آماده کند.

هادی قربانی در مورد فعالیت های صادراتی این مجموعه گفت: ما در سال های اخیر توانسته ایم در نمایشگاه کشور سوریه حضور داشته باشیم و به همین دلیل دستاوردهای خوبی در این کشور داشته ایم و همچنین به سایر کشورهای حوزه خلیج فارس نظیر قطر، عمان و کشورهای ازبکستان، قزاقستان، آذربایجان و افغانستان نیز محصولات خود را صادر کرده ایم.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman