عضو هیات مدیره این شرکت مطرح کرد:

خلق آثار بدیع معماری با سنگ های آوانداد

خلق آثار بدیع معماری با سنگ های آوانداد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۴ | ۱۴۰۲/۰۶/۰۲

عضو هیات مدیره شرکت سنگ آوانداد اعلام کرد: هدف اصلی این شرکت در حوزه فرآوری سنگ های ساختمانی، عرضه محصولاتی است تا بر پایه آن طراحان، معماران و سازندگان بتوانند آثار معماری بدیع و خارق العادی را احداث کنند.

به گزارش اخبار ساختمان، آرمین وفایی تبریزی با بیان اینکه آونداد یک شرکت تولید کننده سنگ طبیعی است که بر روی بافت های خاص و پرداخت مدرن تمرکز دارد، گفت: این شرکت از حدود 20 سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید انواع محصولات سنگی مدرن آغاز کرده است و موفق شده است تا خود را به عنوان یک منبع نوآورانه و یک شریک قابل اعتماد برای معماران و طراحان در زمینه مصالح ساختمانی قرار دهد.

وی ادامه داد: شرکت آوانداد با در نظر گرفتن بالاترین سطح استانداردهای بین المللی و متناسب با سلیقه مشتریان، انواع محصولات سنگی را برای مصارف در زمینه هایی مانند نما، آشپزخانه، حمام، شومینه، دیوارپوش، کفپوش و... تولید می کند.

 

آرمین وفایی؛ مدیرعامل شرکت آوانداد


عضو هیات مدیره شرکت آوانداد گفت: ما با تغییر بافت و طرح سنگ های طبیعی سعی کرده ایم ماهیت این محصولات را به سمت طبیعت ببریم تا به نوعی با معماران و طراحانی که به سمت استفاده از متریال طبیعی حرکت کرده اند همسو باشیم، بنایراین می توان گفت محصولاتی که در شرکت آوانداد تولید می شود به نوعی بسیار خاص است و تاکنون هیچ شرکتی در دنیا چنین کاری انجام نداده است.

آرمین وفایی تبریزی در پاسخ به اینکه استقبال طراحان و معماران نسبت به این محصولات چگونه بوده است؟ گفت: از آنجا که شرکت آوانداد تنها شرکتی است که در حوزه تولید انبوه این نوع از محصولات فعالیت می کند خوشبختانه ما شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی معماران و طراحان بوده ایم و حتی این موضوع در نمایشگاه های کشور ایتالیا نیز قابل مشاهده بود و در آنجا نیز استقبال بسیار گسترده ای از این محصولات صورت گرفته است.



وی درباره کاربردهای این محصولات گفت: استفاده از این سنگ ها به جهت آسیب پذیر بودن برای روز زمین و کف مناسب نیست اما برای نمای ساختمان و استفاده در دکوراسیون داخلی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد و نمای متفاوتی را برای مصرف کنندگان ایجاد کند.

عضو هیات مدیره شرکت آوانداد با اشاره به اینکه متاسفانه سنگ های ایرانی تاکنون خیلی خوشنام صادر نشده اند گفت: متاسفانه در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که سنگ های ایرانی با خوشنامی صادر نشده اند و ما سعی داریم تا با تغییر طرح و نقشه سنگ های ایرانی زمینه صادرات این محصولات را به کشورهای دیگر فراهم کنیم.

وفایی تبریزی با بیان اینکه ما در شرکت آوانداد توانسته ایم با انجام عملیات های خاص بر روی سنگ های اسلب آنها را مشتری پسند کنیم، گفت: برخی از سنگ های اسلب به علت طرح ها و نقشه هایی که دارا هستند مشتری کمتری دارند و ما با انجام این تغییرات توانستیم برخی از معادنی که متروک شده بودند و سنگ های آنها مشتری نداشتند را با طراحی هایی که از سوی گروه طراحی ما انجام شد این معادن را به فعالیت بازگردانیم و خوشبختانه در حال حاضر این معادن شاهد رونق بسیار خوبی هستند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman