تامین 240 هکتار زمین در استان لرستان

تامین 240 هکتار زمین در استان لرستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۱۵ | ۱۴۰۲/۰۵/۱۸

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان لرستان اعلام کرد: علیرغم توپوگرافی سخت منطقه تاکنون در این استان حدود ۲۴۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

به گزارش اخبار ساختمان، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از اراضی طرح نهضت ملی مسکن در استان لرستان، گفت: وضعیت توپوگرافی کوهستانی و سرسخت این استان و محاط شدن شهرهای استان در میان اراضی کشاورزی شرایط را برای تامین زمین دشوار کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از اراضی ۴۰ هکتاری نورآباد لرستان، افزود: این سایت در مجموع ۷۰ هکتار است که ۴۰ هکتار آن در چهار فاز در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این اراضی در حال حاضر در مراحل آماده سازی قرار دارد که امیدواریم روند آماده سازی به سرعت تمام شود تا زمین ها در اختیار مردم قرار گیرد و تامین مسکن آنها به سرعت انجام شود.

مالکی همچنین از اراضی طرح نهضت ملی الفت‌آباد نیز بازدید کرد.

وی در توضیح آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه، گفت: این پروژه ۱۸۰۰ واحدی در چهار فاز به بهره برداری خواهد رسید و در فاز اول آن حدود ۶۵۶ واحد آن در حال آماده سازی است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک روزه خود به استان لرستان از پروژه های ۷۱۵ واحدی خرم آباد، ۲ هزار و ۲۰۰ واحدی کوی آبشار و اراضی ۴۴ هکتاری حاصل از توافق با بخش خصوصی هم بازدید کرد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman