مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد؛

550 بازدید از مشاوران املاک متخلف در یک ماهه اخیر

550 بازدید از مشاوران املاک متخلف در یک ماهه اخیر
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۷ | ۱۴۰۲/۰۴/۱۸

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از عزم این اداره کل برای ساماندهی مشاوران املاک متخلف خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: از ۵۵۰ بازدیدی که توسط تیم مشترک همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، وزارت متبوع، اماکن، تعزیرات، یگان حفاظت اراضی، کلانتری و نیروی انتظامی انجام شده است ۳۸۹ مورد ثبت تخلف انجام شد که از این میزان ۱۲۰ مورد منجر به پلمب این بنگاه های مشاورین املاک متخلف شده است.

جنتی گفت: این بنگاه های معاملات املاک که توسط اماکن یا تعزیرات پلمب شده اند یا مجوز کار ندارند یا تخلف در میزان اخذ رقم کمیسیون معاملات ملکی دارند.

وی تصریح کرد: در سه جلسه شورای مسکن استان تهران، فرمانداران نیز از طرف استاندار مکلف و موظف شده اند تا با دستگاه های متخلف در شهرهای استان تهران مبارزه کنند که طی دو هفته اخیر این اتفاق در شهرهای استان در جریان است.

جنتی میزان بازدید و ساماندهی ۵۵۰ موردی را مربوط به آمار تنها شهرهای تهران و پرند اعلام کرد و افزود در سایر شهرهای استان نیز فرمانداران با تشکیل تیم های ارزیابی و ثبت تخلف همین رویه را دنبال می کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اقدامات جهادی در حوزه مسکن را مطابق مصوبات شورای مسکن استان، مصوبات هفتمین جلسه شورای عالی مسکن و ابلاغیه رئیس جمهور محترم در راستای ساماندهی املاک عنوان کرد و گفت: با همین اقدامات جهادی شاهد ریزش قیمت ها در پرند، پردیس و تهران بوده ایم.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman