لیست قیمت ترمووود ایرانی (ارزان + ارسال فوری)

لیست قیمت ترمووود ایرانی (ارزان + ارسال فوری)
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۰۳ | ۱۴۰۲/۰۴/۱۲

در این مطلب علاوه بر ارائه لیست قیمت ترمووود ایرانی مزایای استفاده از این نوع چوب و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن را نیز بیان می کنیم.

به گزارش اخبار ساختمان، ترمووود یکی از مقاوم ترین و پر طرفدار ترین مصالح ساختمانی در بین مردم استاین چوب در انواع و ابعاد مختلف تولید و عرضه می شود که هر کدام کاربرد های مخصوص به خود را دارندهمانطور که می دانید چوب ترمو در دو نوع فنلاندی که وارداتی است و نوع ایرانی که تولید داخل کشور است به بازار عرضه می شودبسیاری از مردم به دنبال خرید چوب ترموود ایرانی هستند که کیفیت بسیار بالا ولی قیمت مناسبی داشته باشددر این مطلب علاوه بر ارائه لیست قیمت ترمووود ایرانی مزایای استفاده از این نوع چوب و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن را نیز بیان می کنیم.

 

لیست قیمت ترمووود ایرانی

 

نکته قابل توجه در خرید ترمووود ایرانی این است که قیمت ترموود ایرانی نسبت به انواع دیگر ترموود های فنلاندی و وارداتی بسیار مقرون به صرفه تر استبسیاری از افراد تصور می کنند که کیفیت ترمو ایرانی نسبت به نوع خارجی آن کمتر استولی با خرید از تولید کننده معتبر می توانید ترموود ایرانی بسیار با کیفیت تر از نوع خارجی آن را تهیه کنیددر ادامه لیست قیمت ترمووود ایرانی با کیفیت و مرغوب ایرانی را قرار مشاهده میکنید.

 

قیمت ترموود ایرانی

برای مشاهده قیمت به صفحه قیمت ترموود ایرانی مراجعه کنید.

 

عوامل تاثیر گذار روی قیمت ترمووود ایرانی

 

عوامل تاثیرگذار روی قیمت ترمووود ایرانی

 

ترمووود یک نوع چوب مصنوعی است که به دلیل خواص عایق حرارتی و صوتی بالا، مقاومت زیاد در برابر رطوبت و حشرات، عدم نیاز به نگهداری و تعمیرات مکرر و ظاهر زیبایی که دارد در طراحی و ساخت ساختمان ‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیردنوع ایرانی ترمووود نیز با روی کار آمدن شرکت های معبتر و حرفه ای مانند پویان وود، این ویژگی ها را دارا است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

لیست قیمت ترمووود ایرانی نسبت به نوع خارجی آن کم تر استهمچنین قیمت ارائه شده توسط هر شرکت نیز متفاوت استبرخی عوامل روی قیمت ترمووود ایرانی تاثیر می گذارند و باعث نوسان در ان می شوندبه همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت و مشخص برای ترمووود ایرانی بیان کرددر ادامه برخی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی لیست قیمت ترمووود ایرانی را بیان می کنیم.


*  نوع چوب مورد استفاده : در ترمووود ایرانی چوب اصلی معمولاً از درختان مختلفی مانند کاج، سرو، سوسن و ... تهیه می ‌شودمتغیر هایی مانند سختی، مقاومت در برابر رطوبت، قابلیت انعطاف، زیبایی و قیمت هر نوع چوب به طور مستقیم بر قیمت ترمووود موثر هستند.

*  فرآیند تولید : فرآیند تولید ترمووود شامل مراحلی مانند خشک کردن چوب، تیغه ‌زنی و قرار دادن چوب تحت دمای بالا استهر یک از این مراحل می‌ توانند به هزینه های تولید ترمووود اضافه شوند و در نتیجه بر قیمت آن تاثیر گذار باشند.

*  بازار و تقاضاتقاضای بالا برای ترمووود می ‌تواند باعث افزایش قیمت آن شودهمچنین واردات ترمووود نیز می‌ تواند بر تعادل بازار در این زمینه تاثیر بگذارد.

*  تکنولوژی تولید : استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته در تولید ترمووود، می‌ تواند به کاهش هزینه ‌های تولید و در نتیجه کاهش قیمت آن منجر شود.

 

با توجه به این عوامل لیست قیمت ترمووود ایرانی ممکن است در بازار متغیر باشد و تحت تاثیر تغییرات مختلف قرار گیردبه همین دلیل بهتر است از فروشنده ها و تولید کننده های معبتری مانند پویان وود ترموود مورد نیاز خود را خریداری کنید تا بتوانید ترموی با کیفیت با قیمت مناسب خریداری کرده و تا مدت زمان بسیار طولانی از آن استفاده کنید.

 

مزایای خرید ترمووود ایرانی

 

مزایای خرید ترمووود ایرانی

 

ترمووود به عنوان یک جایگزین برای چوب سنتی و معمولی در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی و خارجی کاربرد ها و مزایای بسیار زیادی داردبسیاری از افراد تصور می کنند که ترموود ایرانی مزایا و ویژگی های خوب کمتری نسبت به نوع خارجی آن داردولی ترمووود ایرانی نیز مزایای بی شماری دارد که باعث شده تا افراد زیادی طرفدار این نوع ترمو شوند و از آن در تمامی نقاط ساختمان خود استفاده کننددر ادامه به برخی از مهم ترین مزایای خرید ترمووود ایرانی اشاره می کنیم که با توجه به آن ها لیست قیمت ترمووود ایرانی نیز منطقی و مقرون به صرفه است.

 

1.  قیمت ارزان تر : ترمووود ایرانی به این دلیل که در داخل ایران تولید شده و برای ساخت آن از مواد اولیه موجود در کشور استفاده شده، دارای قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری نسبت به ترموود خارجی و نوع وارداتی آن استبه همین دلیل افراد زیادی در این شرایط اقتصادی تصمیم به انتخاب ترموود ایرانی با کیفیت ولی قیمت مناسب ایرانی گرفته اند.

2.  تحویل سریع تر : خرید ترمووود ایرانی معمولاً باعث تحویل سریع ‌تر سفارش به دست مشتریان می شودزیرا نیازی به واردات محصول و طی کردن مراحل سخت و زمان بر مربوط به آن نیست.

3.  کیفیت مناسب : در صورت انتخاب تولید کننده خوب، ترمووود ایرانی می ‌تواند دارای کیفیتی بالا و مطلوب باشدترمووود ایرانی با حکیفیت ویژگی ‌های خاصی از قبیل مقاومت در برابر رطوبت، حرارت و حشرات همراه با طول عمر بالا دارد که استفاده از ان باعث کاهش هزینه ‌های تعمیرات و نگهداری هر ساختمانی می‌ شود.

4.  سازگار با محیط زیست : ترمووود ایرانی به دلیل استفاده از چوب با منشأ داخلی و طی کردن فرآیند تولیدی که با استفاده از انرژی ‌های تجدید پذیر مانند بیو گاز صورت می‌ گیرد، به عنوان یک راه کار و محصول بسیار سازگار با محیط زیست محسوب می ‌شودهمچنین ترمووود ایرانی قابلیت بازیافت دارد که باعث شده تا آسیبی به محیط زیست نرسد.

5.  چند منظوره بودن : ترمووود به دلیل ویژگی ‌های خاص و مقاومت بالایی که دارد می‌ تواند در کاربرد های مختلفی از جمله ساخت و تعمیر ساختمان ‌ها، دکوراسیون داخلی و بیرونی، ساخت تراس، ساخت مبلمان و ... استفاده شود.

6.  مقاومت در برابر رطوبت : ترمووود ایرانی به دلیل پروسه حرارتی که در طی آن تحت دمای بالا قرار می ‌گیرد، قابلیت مقاومت در برابر رطوبت را داردبه صورتی که در برابر بارش باران یا ریزش آب دچار پوسیدگی، باد کردگی، تغییر رنگ و شکل و ... نمی شوداین ویژگی تاثیر بسیاری در کاهش هزینه ‌های نگهداری و تعمیرات ساختمان دارد.

7.  مقاومت در برابر حرارت : چوب ترمووود ایرانی که در کارخانه های معتبر و پیشرفته ای مانند پویان وود تولید شده باشد، تحت دمای بالا و مکانیزم حرارتی پیشرفته ای قرار می گیرد که باعث بالا رفتن مقاومت آن نسبت به حرارت می شودبا توجه به این ویژگی ترموود ایرانی در مقابل حرارت بالا یا آتش سوزی بسیار مقاوم است و در برابر نور خورشید نیز دچار تغییر رنگ و آسیب نمی شود.

8.  مقاومت در برابر حشرات : چوب ترمووود ایرانی در برابر نفوذ حشرات نیز از مقاومت بالایی برخوردار استبه دلیل از بین رفتن صمغ و رطوبت اضافی هنگام حرارت دهی به ترمووود، نفوذ حشرات از طریق روزنه ها و منافذ این چوب غیر ممکن می شودبه همین دلیل دچار خوردگی، فرسودگی و ... نمی شود.

9.  قابلیت انعطاف پذیری : ترمووود به دلیل ویژگی ‌های خاص خود قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و در نتیجه می ‌تواند در ساختمان ‌هایی با طراحی ‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و می توان هر نوع دیزاین و دکوراسیونی را با استفاده از آن اجرا کرد.

10.  زیبایی ظاهری : در صورت انتخاب تولید کننده معتبر و با سابقه که محصول با کیفیتی را ارائه می دهد یک ترمووود ایرانی زیبا با طرح و رنگ بندی مختلف می توانید تهیه کنید که بتوانید دیزاینی زیبا و خاص را در خانه و ویلای خود پیاده سازی کنید.

 

به طور کلی خرید ترمووود ایرانی به دلیل مزایایی که در بالا ذکر شد، می ‌تواند به یک راهکار مناسب برای مصرف کنندگان و سازندگان در صنعت ساختمان و دکوراسیون تبدیل شودالبته برای بهره ‌مندی از این مزایا، به انتخاب تولید کننده معتبر و مطمئن نیز توجه کنید.

 

یکی از معتبر ترین و بهترین شرکت های تولید کننده انواع ترموود ایرانی با کیفیت و فراورده های چوبی، مجموعه بزرگ و با سابقه پویان وود است که با چندین دهه تجربه کاری، به یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید ترمووود در ایران تبدیل شده است و روزانه به تعداد طرفداران و مشتریان این شرکت افزوده می شودپویان وود کلیه خدمات فروش ترمو وود با کیفیت بسیار بالا و مرغوب را در مناسب ترین قیمت انجام می دهد که باعث افزایش رضایت مشتریان این شرکت در کل کشور شده استبرای خرید ترموود و اطلاع از لیست قیمت ترمووود ایرانی و مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن 09120732265 تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین برای خرید حضوری و مشاهده محصولات این مجموعه می توانید به آدرس تهران، شهرک صنعتی خاوران، سایت چوب فروشان، خیابان افرا یکم ، پلاک ۷۴۱۶ مراجعه کنید.

 

نتیجه گیری

 

استفاده از ترمووود به دلیل کاربرد ها، ویژگی ها، مقاومت و دوام بالایی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان های مختلف یا ساخت ویلا و استخر و ... استهمان طور که گفتیم این چوب در دو نوع فنلاندی و ایرانی عرضه می شود که با توجه به کیفیت و اعتبار شرکت تولید کننده، بهتر است که نوع ایرانی مرغوب آن را تهیه کنیدزیرا لیست قیمت ترمووود ایرانی بسیار به صرفه تر و مناسب تر از ترموود های وارداتی و فنلاندی است.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman